Er blevet kysset i dag .... hmmm (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Pige2009

Jeg tror da ikke han tænker over, at du er alene mor og venter dig med en anden mands barn i maven. Det lyder i mine ører som om, han synes du er sød og dejlig, og det er dét, han kan lide ved dig. Det lader jo også til, at du kan lide ham, og synes han er dejlig.

Mit råd er at tage en snak med ham om, hvad han føler, så I kan få rene linier

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

ønskebørn74

lillemunk skriver:

Hmmm Altså der er den her fyr... som jeg har kendt længe og har flirtet en del med... meeeeen det er aldrig blevet til noget.
Nu her da han hørte jeg ventede mig skrev han hvad det var for noget... og siden han skrevet meget og var her en dag hvor jeg kyssede lidt på ham... men fortrød nu ret hurtigt og mere blev det ikke til.
Så har vi bare skrevet sammen. Han skriver trofast godmorgen og godnat også selvom jeg ikke svare ham.

Når men i dag kom han fordi igen også bare så dejlig ud dag han stod der i sin uniform suk( Manden er brand et eller andet)

Han roset min mave og hvor dejlig jeg så ud som gravid(hvad jeg jo slet ikke kan se selv)
Så vi drak kaffe og snakkede. inden han gik endte det som sidst at vi kyssede... men meget længere end sidst og det var bare dejligt,og jeg nåede ikke at fortryde. og har heller ikke gjort det endnu.
Har modtaget nogle dejlig sms far ham.... SUK

Men jeg tænker bare på at hvad vil han lige med en alenemor med snart 4 børn (han har selv 1) ja også er der lige det her med at bolle rundt med en når mand har en anden mand´s Børn i maven. (tænker han mon over det???)
Ved ikke rigtigt hvad jeg ville med denne her tråd, men skulle nok bare af med det

Jeg tror han ved lige precist hvor dejlig du er!! Da lige netop fordi du har 3 børn og er en fantastisk mor!! 

Så, you go girl....

Anmeld

18. februar 2010

baby2010

Hvor lyder han bare dejlig! Nyd det, nyd det, nyd det!!! Det er tydeligvis en af livets små overraskelser - sendt lige ned til dig 

Rigtig meget held og lykke med ham

Julie 38+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.