Er blevet kysset i dag .... hmmm (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.475 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

lillemunk

Hmmm Altså der er den her fyr... som jeg har kendt længe og har flirtet en del med... meeeeen det er aldrig blevet til noget.
Nu her da han hørte jeg ventede mig skrev han hvad det var for noget... og siden han skrevet meget og var her en dag hvor jeg kyssede lidt på ham... men fortrød nu ret hurtigt og mere blev det ikke til.
Så har vi bare skrevet sammen. Han skriver trofast godmorgen og godnat også selvom jeg ikke svare ham.

Når men i dag kom han fordi igen også bare så dejlig ud dag han stod der i sin uniform suk( Manden er brand et eller andet)

Han roset min mave og hvor dejlig jeg så ud som gravid(hvad jeg jo slet ikke kan se selv)
Så vi drak kaffe og snakkede. inden han gik endte det som sidst at vi kyssede... men meget længere end sidst og det var bare dejligt,og jeg nåede ikke at fortryde. og har heller ikke gjort det endnu.
Har modtaget nogle dejlig sms far ham.... SUK

Men jeg tænker bare på at hvad vil han lige med en alenemor med snart 4 børn (han har selv 1) ja også er der lige det her med at bolle rundt med en når mand har en anden mand´s Børn i maven. (tænker han mon over det???)
Ved ikke rigtigt hvad jeg ville med denne her tråd, men skulle nok bare af med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

mariamiss6

Hehe.... snak dog med ham. Spørg hvordan han ser på det. om han mener det er fordi der er et potentielt forhold at bygge op. eller om han mener det er fordi i begge godt kunne bruge hyggen, no strings attached

Anmeld

17. februar 2010

anna-jonas

Hmmmm..................enig, spørg ham, om han mener noget, eller det bare er for sjov.

Dejligt at blive kysset, når man ellers ikke regner med det, ikke??

Anmeld

17. februar 2010

lillemunk

mariamiss6 skriver:

Hehe.... snak dog med ham. Spørg hvordan han ser på det. om han mener det er fordi der er et potentielt forhold at bygge op. eller om han mener det er fordi i begge godt kunne bruge hyggen, no strings attached

Ja har tænkt på det.... men jeg tænker hvorfor skubbe på... jeg leder jo ikke ligefrem efter en DADDY ... og tænker ikke på ham som en kæreste.... slet ikke endnu.
Så jeg tror bare jeg jeg glæder mig lidt over det og ser hvad der sker.. Jeg kunne jo bare heldig at få god sex ud af det

Anmeld

17. februar 2010

lillemunk

Anna-jonas skriver:

Hmmmm..................enig, spørg ham, om han mener noget, eller det bare er for sjov.

Dejligt at blive kysset, når man ellers ikke regner med det, ikke??

Ja det var dejligt at blive kysset... han gør det helt oki...
Hmm tror ikke jeg vil presse på... jeg leder jo ikke efter en Daddy..... så vi må se hvad der sker

Anmeld

17. februar 2010

mariamiss6

lillemunk skriver:

Ja har tænkt på det.... men jeg tænker hvorfor skubbe på... jeg leder jo ikke ligefrem efter en DADDY ... og tænker ikke på ham som en kæreste.... slet ikke endnu.
Så jeg tror bare jeg jeg glæder mig lidt over det og ser hvad der sker.. Jeg kunne jo bare heldig at få god sex ud af det

Ja det kan du da også.... men hvis/når du begynder at føle en ægte forelskelse i dig selv. Så synes jeg du skal sætte ham ned og tage snakken....

Måske tænder han ganske enkelt bare på gravide hehe...

Anmeld

17. februar 2010

lillemunk

mariamiss6 skriver:

Ja det kan du da også.... men hvis/når du begynder at føle en ægte forelskelse i dig selv. Så synes jeg du skal sætte ham ned og tage snakken....

Måske tænder han ganske enkelt bare på gravide hehe...

Griner ja det har jeg også tænkt.... he he.
jeg ser tiden an og ser hvad der sker.
Trods han har en datter var han ikke selv med til fødselen og alt det andet som følger med.. men er far hver anden uge nu... Så jeg tænker måske er det lige det han skal indhente.

Anmeld

17. februar 2010

lululupo

ja der er vist ikke andet end at tage en god snak, så ingen af jer ender som såret eller misforstået..... Men et kys er rart, hi hi

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Super dejligt at blive kysset

Spændende om det blir eller om det bare bliver til at kysse

Anmeld

17. februar 2010

Winnie

Det lyder da som om I hyggede jer, da I sad og snakkede og det er jo rart, men at blive kysset...hmmm, det er dejligt  

Jeg kan godt forstå at du bare vil tage den stille og roligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.