Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
anneR skriver: det undre mig ikke
det undre mig ikke
Nej det gør det vel ikke...... er du ikke lidt grov og hård i tonen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heidi. skriver: Nej det gør det vel ikke...... er du ikke lidt grov og hård i tonen...
er det ikke det i vil ha
nu var der lige så hyggeligt og roligt igen....
CRS skriver: nu var der lige så hyggeligt og roligt igen....
alle andre må råbe op, bare fordi de er ano, jeg skal nok smutte senere
anneR skriver: alle andre må råbe op, bare fordi de er ano, jeg skal nok smutte senere
du må godt blive for min skyld
og hvis du vil råbe op så giv den bare hele armen...
CRS skriver: du må godt blive for min skyld og hvis du vil råbe op så giv den bare hele armen...
nej tak du synts, den her side er lidt til grin efter hånden man skal bare syntes og gøre som de andre, og sådan er jeg desværre ikke
KaMa skriver: Jeg foreslår Susan K Sidney Lee?
Jeg foreslår Susan K Sidney Lee?
Jeg synes det er ret positivt at der er min. 1 herinde som har bare en liliiiille biiiiitte smule humor.....
(altså mig og Tanja har også - men vi lugter, så det tæller ikke)
Znuzke skriver: Jeg synes det er ret positivt at der er min. 1 herinde som har bare en liliiiille biiiiitte smule humor..... (altså mig og Tanja har også - men vi lugter, så det tæller ikke)
He he he altså ,,, Flad af grin ,,,,,
Mammi ,,, skriver: He he he altså ,,, Flad af grin ,,,,,
Ahh - men den blev sådan lidt træls den tråd ikk??
Og igen blander jeg dig ind i alt muligt.....dukker du stadig op imorgen....
Znuzke skriver: Ahh - men den blev sådan lidt træls den tråd ikk?? Og igen blander jeg dig ind i alt muligt.....dukker du stadig op imorgen....
Der var du årsag til jeg fik et godt grin Kæft det var ellers en sjov tråd , men nu er hun blevet slettet .. Jo self dukker jeg op ,, gør du ikke ???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128