Hvad syntes i om dette navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

anneR

vi sad for sjov og snakkede om navne her hjemme, og blev uenige om hvor vidt vores pige skal ha dåbskjole på når hun skal døbes, jeg syntes det er en tåbelig ting, men det er jo smag og behag.

Så jeg blev enig med mig selv om at hvis hun skulle ha dåbskjole på skulle hun hedde sonja sidney lee.

Så var bare et forsjov enlæg, for alt her inde skal være så alvorligt.

Anne

er selv meget vild med sonja men ikke sidney lee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Honningblomst

anneR skriver:

vi sad for sjov og snakkede om navne her hjemme, og blev uenige om hvor vidt vores pige skal ha dåbskjole på når hun skal døbes, jeg syntes det er en tåbelig ting, men det er jo smag og behag.

Så jeg blev enig med mig selv om at hvis hun skulle ha dåbskjole på skulle hun hedde sonja sidney lee.

Så var bare et forsjov enlæg, for alt her inde skal være så alvorligt.

Anne

er selv meget vild med sonja men ikke sidney lee

Tror måske nok de fleste godt kunne lure det...omend det ikke var så skide sjovt...

Anmeld

17. februar 2010

anneR

Eva skriver:

Tror måske nok de fleste godt kunne lure det...omend det ikke var så skide sjovt...

jeg fik det ud af det jeg ville

Anmeld

17. februar 2010

Majeha

Selvom det var ment i sjov, kan jeg faktisk lide hele navnet

Bare ærgerligt at ham der fyren fra tv så også hedder det, for så er det nemlig at folk associerer. Så ville aldrig selv give mit barn det navn.

Er egentlig idt trist at tænke på hvor mange flotte/ok navne der findes, men som leder tankerne hen på en kendt/berygtet person.

Anmeld

17. februar 2010

anneR

Majeha skriver:

Selvom det var ment i sjov, kan jeg faktisk lide hele navnet

Bare ærgerligt at ham der fyren fra tv så også hedder det, for så er det nemlig at folk associerer. Så ville aldrig selv give mit barn det navn.

Er egentlig idt trist at tænke på hvor mange flotte/ok navne der findes, men som leder tankerne hen på en kendt/berygtet person.

Du har helt ret, men det viser også bare hvor meget alle blir styrret af medierne, og af andres meninger. Syntes det er lidt sjovt, at tænke, på at der er meget få der tør gå mod strømmen.

Men skulle min kæreste ændre mening ved man jo aldrig hvad navn hun får

Anmeld

17. februar 2010

LotteGabriella

anneR skriver:

Jeg er falde totalt for dette navn

Sonja sidney Lee

syntes bare det er det mest fantastiske navn, det klinger bare, forstiller mig at hele navnet skal være kaldenavn.

Hvad syntes i kom gerne med jeres virkelige mening.

hmm...min ærlige mening er, at jeg synes at det er et mega forfærdeligt navn, sorry Kan godt li' Sidney, men ikke de andre 2 navne, og slet ikke alle 3 sammen

Anmeld

17. februar 2010

Cris

Ok, så er det bare en tanke og ikke en beslutning at en pige skal hedde sådan...

Jeg elsker "Sonja", det er en klassisk flot navn og man kan ikke være forkert med at vælge den. Men Sonja Sidney Lee lyder for meget til soup opera fra USA, altså så en navn kunne man sagtens høre på Glamour eller de der amerikanske serie om eftermiddagen...

Anmeld

17. februar 2010

Heidi.

anneR skriver:

Jeg er falde totalt for dette navn

Sonja sidney Lee

syntes bare det er det mest fantastiske navn, det klinger bare, forstiller mig at hele navnet skal være kaldenavn.

Hvad syntes i kom gerne med jeres virkelige mening.

min ærlige mening er... det mest latterlige navn ever...

det forekommer mig at det er en joke..

Anmeld

17. februar 2010

Bavianis

MEGA sjovt indlæg!!! Hahaha! Vildt godt AnneR!

Anmeld

17. februar 2010

anneR

Heidi. skriver:

min ærlige mening er... det mest latterlige navn ever...

det forekommer mig at det er en joke..

det undre  mig ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.