Hvorfor er det sjovt, spændende, interessant...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

vatten

Jeg ser det gerne, da jeg er nysgerrig. Jeg elsker alle de der SandTV-programmer. De laver programmer om alle slags "skæve" eksistenser og jeg elsker det. Specielt De Unge Mødre og så "Trucker søger mage". Det er så hyggeligt og sjovt, og en heeeel anden verden end hvad jeg ser til daglig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Enayia

vatten skriver:

Jeg ser det gerne, da jeg er nysgerrig. Jeg elsker alle de der SandTV-programmer. De laver programmer om alle slags "skæve" eksistenser og jeg elsker det. Specielt De Unge Mødre og så "Trucker søger mage". Det er så hyggeligt og sjovt, og en heeeel anden verden end hvad jeg ser til daglig.

Har du set den dokumentar der var med mænd og de der "real-dolls" Fnis

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Hmm Der er ikke en fløjtende fis ved det der er spændende. Jeg ser det ikke særlig tit, men når jeg ser det så bliver jeg altid vildt irriteret og forarget over hvor latterlig dumme og ikke modne mange af dem er...

Jeg kan ikke se den kanal men så det engang, kan ikke lige huske hvor..men jeg fik det skidt..syntes simpelthen de piger var nogle stakler mange af dem og det gik så ud over de børn de fik...øv...jeg kunne slet ikke have det, og synes egentlig det er noget sørgeligt noget at vise og få seer på...

Skulle man gøre noget, så skulle man da vise alle de unge piger som bare klarer det super godt...er sikker på at baby.dk godt kunne levere nogle stykker eller ti af dem.

Knus..

Anmeld

17. februar 2010

LineD

Eva skriver:

eller hvad det nu kan være, at se de unge mødre? synes tit der skrives om dem og kan se at mange ser det, men hvad er det der er så godt ved det, hvad giver det at se disse mødre være mødre på mere eller mindre heldige måder?

Bare lige nysgerrig...

Knus Eva..

Jeg synes jo bare det er så evigt hyggeligt at få lov til at blive "inviteret" ind hos unge mødre og følge deres op og nedture, jeg tror bestemt også jeg ville se det om det så bare var "De mødre" Så kan man sidde og nikke genkendene til nogle problemer, grine lidt af kiksede situationer og se at det ikke kun er herhjemme det hele står på hovedet

Det er vist det jeg synes er godt, dejligt og spændende ved DUM

Anmeld

17. februar 2010

iris-mor

Ok indrømmet jeg ser det også. Det er min hygge søndag aften, når manden bliver nede i stuen for at se NFL.

Jeg hørte en dag at der faktisk var lavet en undersøgelse af, hvem det er og hvorfor nogle ser "De unge mødre", når alle er så kritiske overfor det. Jeg kan kun huske meget lidt af konklusionen, men det jeg husker rammer ret godt plet på mig. At mange af de kvinder der sidder og ser det, er nogle der har styr på tingene, faktisk er ældre end dem i udsendelsen, og for en del af seernes vedkommende kunne de godt have tænt sig selv, at have fået børn mens de var lidt yngre.

Tja det passer squ på mig, - jeg var 29 da jeg fik den første og har lige fået nr 2 nu hvor jeg er 33.

Men jeg havde aldrig turde kaste mig ud i et sådanne projekt, alene usikkerheden om hvorvidt forhldet til faren ville holde eller ej.

ida

Anmeld

17. februar 2010

Sees

Jeg synes jo bare det er så evigt hyggeligt at få lov til at blive "inviteret" ind hos unge mødre og følge deres op og nedture, jeg tror bestemt også jeg ville se det om det så bare var "De mødre" Så kan man sidde og nikke genkendene til nogle problemer, grine lidt af kiksede situationer og se at det ikke kun er herhjemme det hele står på hovedet

Det er vist det jeg synes er godt, dejligt og spændende ved DUM

Det samme her  

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

iris-mor skriver:

Ok indrømmet jeg ser det også. Det er min hygge søndag aften, når manden bliver nede i stuen for at se NFL.

Jeg hørte en dag at der faktisk var lavet en undersøgelse af, hvem det er og hvorfor nogle ser "De unge mødre", når alle er så kritiske overfor det. Jeg kan kun huske meget lidt af konklusionen, men det jeg husker rammer ret godt plet på mig. At mange af de kvinder der sidder og ser det, er nogle der har styr på tingene, faktisk er ældre end dem i udsendelsen, og for en del af seernes vedkommende kunne de godt have tænt sig selv, at have fået børn mens de var lidt yngre.

Tja det passer squ på mig, - jeg var 29 da jeg fik den første og har lige fået nr 2 nu hvor jeg er 33.

Men jeg havde aldrig turde kaste mig ud i et sådanne projekt, alene usikkerheden om hvorvidt forhldet til faren ville holde eller ej.

ida

Men hvorfor er det mon så de ældre højt uddannede(mener jeg det var, for læste godt noget om det) som ser det, var der nogen forklaring på det...er det fordi de gamle mødre som knokler for at få det hele til at lykkedes og være en succes på alle områder, faktisk har brug for eller synes det er rart at se nogle som er værre end dem selv...plejer man egen dårlige samvittighed måske?

Anmeld

17. februar 2010

sarahb

Eva skriver:

Ok..men mon det er fordi man så føler sig lidt hævet over dem og selv føler sig bedre eller hvad mon det er der gør at det er så interessant? For det kan egentlig undrer mig lidt, men nok endnu mere at disse mødre vil lade sig udstille på den måde...synes bare det er lidt interessant at det er noget der ses af så mange..

det er der lavet analyse på at mange af dem der ser det. ser det for at hæve sig over dem og gøre dem til grin til egen selvtilfredshed.

jeg ser det fordi det er interssant at se hvordan andre takler og klarer det at være mor.. jo der er mange der har knald i låget. men jeg ville se det om det var veludd. mødre, ældre mødre, homo par.jaaa what ever.. jeg synes bare det er meget sjovt at se hvordan nogle andre tackler det hele.. Og nogle af dem synes jeg faktisk klarer det ret godt..

Anmeld

17. februar 2010

nannanadja

jeg følger også med i de unge mødre... syntes det er god underholdning, ved ikke helt hvorfor for nogle af dem er simpelhen for tossede og høre og se på..

der kommer noget i aften om 3-4 af pigerne på kanal 4 om deres store drømme med at tabe sig-finde kærligheden osv.. så det skal jeg da også lige se.. er vel lidt nysgerig

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

sarahb skriver:

det er der lavet analyse på at mange af dem der ser det. ser det for at hæve sig over dem og gøre dem til grin til egen selvtilfredshed.

jeg ser det fordi det er interssant at se hvordan andre takler og klarer det at være mor.. jo der er mange der har knald i låget. men jeg ville se det om det var veludd. mødre, ældre mødre, homo par.jaaa what ever.. jeg synes bare det er meget sjovt at se hvordan nogle andre tackler det hele.. Og nogle af dem synes jeg faktisk klarer det ret godt..

Bliver du slet ikke trist og ked af det...jeg synes simpelthen det er så skræmmende og sørgeligt, det jeg har set af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.