Eva skriver:
Ok..men mon det er fordi man så føler sig lidt hævet over dem og selv føler sig bedre eller hvad mon det er der gør at det er så interessant? For det kan egentlig undrer mig lidt, men nok endnu mere at disse mødre vil lade sig udstille på den måde...synes bare det er lidt interessant at det er noget der ses af så mange..
Jeg tror helt klart det er mange af de "skandaløse" ting de gør/siger, jeg vil ikke sige jeg føler mig hævet over dem, eller måske på nogle punkter, men føler sig mere velvidende, men de er jo heller ikke alle sammen så gamle. De ting jeg bider mig fast i er de dumme kommentarer derfra. F.eks er der en pige på bom bom 16 der hedder Malou Stella (ikke det mest intelligente individ) Men anyway, så siger hendes mor noget i stil med "Du SKAL tage dine p-piller, for jeg ved du skal til havnefest" den kommentar alene giver jo seerne et ret dårligt indtryk af pigen. Men jeg tror såmænd også det er derfor den sælger så godt. Ud over den forargelse jeg har for nogle af personerne er der nogle gode øjeblikke hvor man ser noget fra deres fødsler, hvilket jeg syntes man kan lære en smule af.
Men den primære grund til jeg ser det er "underholdning" det meste er lige til at grine af, og jeg forstår ikke hvorfor de gider ligge deres liv og personlige anliggenheder ud for åben skærm, det kunne jeg aldrig selv gøre
Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor, men den serie er uhyggelig vanedannende! Dog kan jeg ikke se det mere da vi ikke har kanal4 mere (til mandens store nydelse) 

Anmeld