Hvorfor er det sjovt, spændende, interessant...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Honningblomst

eller hvad det nu kan være, at se de unge mødre? synes tit der skrives om dem og kan se at mange ser det, men hvad er det der er så godt ved det, hvad giver det at se disse mødre være mødre på mere eller mindre heldige måder?

Bare lige nysgerrig...

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Enayia

Eva skriver:

eller hvad det nu kan være, at se de unge mødre? synes tit der skrives om dem og kan se at mange ser det, men hvad er det der er så godt ved det, hvad giver det at se disse mødre være mødre på mere eller mindre heldige måder?

Bare lige nysgerrig...

Knus Eva..

Hvad der er godt ved det? Efter min mening ikke så meget -andet end at grine af dem, eller forarges!!! Det er egentlig ret tåbeligt. Jeg har set det hele fra sæson 1 og har fulgt dem. Derfor er jeg lidt nysgerrig omkring hvordan det går med dem osv. Men jeg ser det som primærk "stenalder-agtigt" underholdning, -eller mangel på samme

Anmeld

17. februar 2010

Pia.

Ikke lige en kommentar til dit spørgsmål, da jeg ikke ser der, men hvor er det sødt det Konrad har sagt  måtte lige kommentere det i stedet for.

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

Enayia skriver:

Hvad der er godt ved det? Efter min mening ikke så meget -andet end at grine af dem, eller forarges!!! Det er egentlig ret tåbeligt. Jeg har set det hele fra sæson 1 og har fulgt dem. Derfor er jeg lidt nysgerrig omkring hvordan det går med dem osv. Men jeg ser det som primærk "stenalder-agtigt" underholdning, -eller mangel på samme

Ok..men mon det er fordi man så føler sig lidt hævet over dem og selv føler sig bedre eller hvad mon det er der gør at det er så interessant? For det kan egentlig undrer mig lidt, men nok endnu mere at disse mødre vil lade sig udstille på den måde...synes bare det er lidt interessant at det er noget der ses af så mange..

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Ikke lige en kommentar til dit spørgsmål, da jeg ikke ser der, men hvor er det sødt det Konrad har sagt  måtte lige kommentere det i stedet for.

Åh, tak.. ja, han holdt mig på kinderne og sagde det.. lidt som Emil(fra Lønneberg) sagde til Alfred...jeg smeltede lidt i det øjeblik

Knus..

Anmeld

17. februar 2010

Enayia

Eva skriver:

Ok..men mon det er fordi man så føler sig lidt hævet over dem og selv føler sig bedre eller hvad mon det er der gør at det er så interessant? For det kan egentlig undrer mig lidt, men nok endnu mere at disse mødre vil lade sig udstille på den måde...synes bare det er lidt interessant at det er noget der ses af så mange..

Jeg tror helt klart det er mange af de "skandaløse" ting de gør/siger, jeg vil ikke sige jeg føler mig hævet over dem, eller måske på nogle punkter, men føler sig mere velvidende, men de er jo heller ikke alle sammen så gamle. De ting jeg bider mig fast i er de dumme kommentarer derfra. F.eks er der en pige på bom bom 16 der hedder Malou Stella (ikke det mest intelligente individ) Men anyway, så siger hendes mor noget i stil med "Du SKAL tage dine p-piller, for jeg ved du skal til havnefest" den kommentar alene giver jo seerne et ret dårligt indtryk af pigen. Men jeg tror såmænd også det er derfor den sælger så godt. Ud over den forargelse jeg har for nogle af personerne er der nogle gode øjeblikke hvor man ser noget fra deres fødsler, hvilket jeg syntes man kan lære en smule af.  Men den primære grund til jeg ser det er "underholdning" det meste er lige til at grine af, og jeg forstår ikke hvorfor de gider ligge deres liv og personlige anliggenheder ud for åben skærm, det kunne jeg aldrig selv gøre

Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor, men den serie er uhyggelig vanedannende! Dog kan jeg ikke se det mere da vi ikke har kanal4 mere (til mandens store nydelse)

Anmeld

17. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Åh, tak.. ja, han holdt mig på kinderne og sagde det.. lidt som Emil(fra Lønneberg) sagde til Alfred...jeg smeltede lidt i det øjeblik

Knus..

Ja jeg tænkte også på Emil, da jeg læste det - Så sødt

Anmeld

17. februar 2010

wamse

Eva skriver:

Bare lige nysgerrig...

Knus Eva..

Hmmm tænke tænke......jeg synes alle former for dokumentar(kan d.u.m. ikke høre ind under det?)er vildt spændende, fordi jeg ser livet fra andres øjne også. Jeg synes det er spændende at forsøge at sætte sig ind i andres måde at gøre noget på og se hvordan nogle klarer sig gennem livet. 

Vil nok sige at jeg som oftes meget sjældent forarges over mennesker jeg ser på tv, da jeg ikke tror på at man ser et neutralt billede af menneskerne på tv.

Lige d.u.m. kan jeg sætte mig ind i fordi jeg jo også selv var en ung mor, er det da stadig host host. Jeg kan sagtens genkende noget ved nogle af de unge mødre.

Anmeld

17. februar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Bare lige nysgerrig...

Knus Eva..

Hmm Der er ikke en fløjtende fis ved det der er spændende. Jeg ser det ikke særlig tit, men når jeg ser det så bliver jeg altid vildt irriteret og forarget over hvor latterlig dumme og ikke modne mange af dem er...

Anmeld

17. februar 2010

BinaMor

nu har jeg ikke tv kanalen men ser det da hos min mor el. lign. men jeg ser også gerne årgang 0, hospitalet, fødegangen, dr. phil og alt hvad der har med børn/hverdags liv at gøre. ikke noget jeg stiller mit ur efter. men falder jeg over det er det ok tidsfordriv. men nej jeg kan hverken huske navne eller tårer el lign..

men jeg tror mange unge mødre kan identificere sig med dem eller giver seerne(os?) en følelse af at være en bedre mor. dont know..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.