ja..... nu fik jeg sat en finger på det.... Da jeg var hos mine forældre sammen med Nikoline, der lige efter operationen, skrev Trine (Malucca09) og spurgte hvordan det gik... jeg svarede at jeg følte jeg var ved at blive deprimeret...
lige siden operationen er jeg blevet meget nemt trist... jeg ved snart ikke hvad jeg ikke har tudet over... og jeg har ikke kunne finde ud af havd der var galt....
jeg har så lige fundet ud af det...Jeg skal til falster i weekenden, for så kan jeg komme med til min mosters kobberbryllup og det vil jeg gerne.... Så kan farmand og Nikoline få lidt alene tid:0).... martin ringer så lige og siger at hans forældre måske ville komme imorgen og hente Nikoline i Dp sammen med mig (da jeg jo ikke kan løfte og Martin har fri 17:30) Og at de så ville tage hende med hjem og så ville martin hente hende lørdag, hvor han alligevel ville have besøgt dem sammen med Nikoline...
Nikoline elsker begge sæt bedsteforældre... så det er intet problem....
efter telefon samtalen kom en sær følelse snigende over mig.... fuck hvor jeg føler mig som en dårlig mor
jeg har verdens dejligste lille pige og så kan jeg ikke tage mig 100% af hende! og jeg har det mega dårligt med at tage afsted i weekenden!
undskyld hvis det er lidt usammenhængende....
Anmeld