en ravnemor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

ja..... nu fik jeg sat en finger på det.... Da jeg var hos mine forældre sammen med Nikoline, der lige efter operationen, skrev Trine (Malucca09) og spurgte hvordan det gik... jeg svarede at jeg følte jeg var ved at blive deprimeret...

lige siden operationen er jeg blevet meget nemt trist... jeg ved snart ikke hvad jeg ikke har tudet over... og jeg har ikke kunne finde ud af havd der var galt....

jeg har så lige fundet ud af det...Jeg skal til falster i weekenden, for så kan jeg komme med til min mosters kobberbryllup og det vil jeg gerne.... Så kan farmand og Nikoline få lidt alene tid:0).... martin ringer så lige og siger at hans forældre måske ville komme imorgen og hente Nikoline i Dp sammen med mig (da jeg jo ikke kan løfte og Martin har fri 17:30) Og at de så ville tage hende med hjem og så ville martin hente hende lørdag, hvor han alligevel ville have besøgt dem sammen med Nikoline...

Nikoline elsker begge sæt bedsteforældre... så det er intet problem....

efter telefon samtalen kom en sær følelse snigende over mig.... fuck hvor jeg føler mig som en dårlig mor jeg har verdens dejligste lille pige og så kan jeg ikke tage mig 100% af hende! og jeg har det mega dårligt med at tage afsted i weekenden!

undskyld hvis det er lidt usammenhængende....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

TbCp

Jamen for pokker kære Karina!!! Det er jo ikke noget du selv er skyld i! Du er absolut ingen ravnemor...

Men derfor kan jeg nu alligevel godt forstå du bliver ked af det, for det kan da bare slet ikke være sjovt ikke at kunne noget....
Bare det med lige at løfte op på puslebordet f.eks.... øv hvor må det være hårdt!

Men igen.... du er ABSOLUT ingen ravnemor, og det ved du også godt.

Glæd dig over at du har mulighed for at få hjælp så du kan "hele"

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Jamen for pokker kære Karina!!! Det er jo ikke noget du selv er skyld i! Du er absolut ingen ravnemor...

Men derfor kan jeg nu alligevel godt forstå du bliver ked af det, for det kan da bare slet ikke være sjovt ikke at kunne noget....
Bare det med lige at løfte op på puslebordet f.eks.... øv hvor må det være hårdt!

Men igen.... du er ABSOLUT ingen ravnemor, og det ved du også godt.

Glæd dig over at du har mulighed for at få hjælp så du kan "hele"

tak Tina....

det er som om min moderlige-samvittighed fortæller mig at jeg ikke må tage afsted i weekenden :0( og så får jeg det dårligt over at Nikoline skal overnatte hos bedsterne.... selvom hun elsker at være der og er tryg ved dem....

Anmeld

17. februar 2010

ChatH

Uhh Karina kan kun sige det samme som Tina. Men kan sagtens følge dig i at det må være så forfærdelig  hårdt ikke at kunne løfte med mere.

Men som du selv siger hun har det godt hos bedsterne og hun er glad prøv at lade det holde humøret oppe, selvom det er svært!

Kæmpe kram Chatarina

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Uhh Karina kan kun sige det samme som Tina. Men kan sagtens følge dig i at det må være så forfærdelig  hårdt ikke at kunne løfte med mere.

Men som du selv siger hun har det godt hos bedsterne og hun er glad prøv at lade det holde humøret oppe, selvom det er svært!

Kæmpe kram Chatarina

tak søde.... det er svært at overbevise sig selv.... særligt når man har det skidt i forvejen... :0(

Anmeld

17. februar 2010

ChatH

ka-ri-na skriver:

tak søde.... det er svært at overbevise sig selv.... særligt når man har det skidt i forvejen... :0(

MEGET forståeligt!!! Ihh ville ønske jeg lige kunne give dig en ordentlig krammer, men her kommer et lille et selvom det ikke er det samme!!

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

MEGET forståeligt!!! Ihh ville ønske jeg lige kunne give dig en ordentlig krammer, men her kommer et lille et selvom det ikke er det samme!!

tusind tak

Anmeld

17. februar 2010

sarahb

seriøst jeg synes du er såååå STÆRK, at du klarer dig så godt som du gør er bare så fantastisk. selvom man får nogle knubs og en dårlig samvittighed synes jeg du er sej!!! du laver dine øvelser og dig og Martin finder ud af jeres hverdag sammmen, hvordan og hvorledes i håndterer alt dette...
Jeg ved ikke om jeg ville kunne klare det... Kan slet ikk forstille mig hvor hårdt det er, men jeg tror jeg var sunket helt ned.. Men det har du ikk gjort og KOLD KÆFT det er FLOT.. Det skal du huske og rose dig selv for hver dag!! Nikoline har en mor der elsker hende overalt på jorden og en mor der er helt utrolig stærk og en mor og en far der kæmper og løser alle hverdagens opgaver sammen og Flot!!! det er meget mere end hvad andre børn kan prale af..
Du er Hendes mor og det er sådan jeres forhold er Pt. og det er det hun ved og elsker dig for, af hele hendes hjerte

Anmeld

17. februar 2010

anna-jonas

Søde Karina............ Du er i en meget sårbar periode i dit liv, og du stiller meget store krav til dig selv og det at være mor. Derfor kommer der sådanne følelser op, når din fysiske formåen, ikke rækker til det den plejer.

Du er den bedste mor Nikoline overhovedet kunne få, husk det.

Sender dig store varme kram.

Anmeld

17. februar 2010

MORJESPERSEN

ka-ri-na skriver:

ja..... nu fik jeg sat en finger på det.... Da jeg var hos mine forældre sammen med Nikoline, der lige efter operationen, skrev Trine (Malucca09) og spurgte hvordan det gik... jeg svarede at jeg følte jeg var ved at blive deprimeret...

lige siden operationen er jeg blevet meget nemt trist... jeg ved snart ikke hvad jeg ikke har tudet over... og jeg har ikke kunne finde ud af havd der var galt....

jeg har så lige fundet ud af det...Jeg skal til falster i weekenden, for så kan jeg komme med til min mosters kobberbryllup og det vil jeg gerne.... Så kan farmand og Nikoline få lidt alene tid:0).... martin ringer så lige og siger at hans forældre måske ville komme imorgen og hente Nikoline i Dp sammen med mig (da jeg jo ikke kan løfte og Martin har fri 17:30) Og at de så ville tage hende med hjem og så ville martin hente hende lørdag, hvor han alligevel ville have besøgt dem sammen med Nikoline...

Nikoline elsker begge sæt bedsteforældre... så det er intet problem....

efter telefon samtalen kom en sær følelse snigende over mig.... fuck hvor jeg føler mig som en dårlig mor jeg har verdens dejligste lille pige og så kan jeg ikke tage mig 100% af hende! og jeg har det mega dårligt med at tage afsted i weekenden!

undskyld hvis det er lidt usammenhængende....

Hej Karina

jeg starter med at sende dig en kæmpe , og vil så sige jeg syndes du er en rigtig sej og stærk kvinde og en super mor, du har været igemmen rigtig meget og er det stadigvæk. Det gør dig ikke til en dårlig mor, det er jo en investning i din fremtid. Jeg syndes det er godt til dig du kommer lidt ud, det hjælper også mange gange på humøret, selvom man ikke har lyst til at tage afsted.

Et kæmpr krammer her fra til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.