Piiiiiiiiiiiiiifffft!!!!! Så skal mutter Tina på farten ....Wroooom!!! 
Jeg må hellere snart se at få undersøgt om vi kan låne forhallen igen.
Du SKAL da en tur til Randers i dén der 
Men jeg må indrømme, at jeg ikke lige har fået undersøgt noget nærmere omkring det endnu. Og lige NU kan jeg faktisk heller ikke helt overskue at skulle sætte et møde på benene allerede den 13 marts...
Nu står jeg lige overfor at skulle flytte Bianca fra vuggestue til kombi-inst. Og hun skal allerede have sidste dag i sin gamle vuggestue om 9 dage (hun har ferie i denne uge, så det vil sige, at der så kun er 5 DAGE tilbage i den gamle VS) ....Pyha! 
Og når Bianca er flyttet, ja, så er der jo kun cirka 3 uger til, at det er Celina's tur til at skulle starte op et eller andet sted (forhåbentlig det samme sted!)
Så hele marts går næsten med at køre først Bianca ind og så Celina ind.
Altså selvfølgelig tager det ikke en måned, men jeg kan bare ikke lige overskue at skulle stå for at arrangere noget samtidig ...ihvertfald ikke lige idag eller imorgen. Måske jeg kan om en uge ....men så er det jo godt nok også ved at være "sidste udkald", hvis det skal være den 13/3 ......hmmm.....!?!
Jeg er nok bare lidt kulderet lige nu. Jeg må lige se, om ikke jeg kan få overskud til at gå videre med det om et par dage..... 
Anmeld