Wuuut wuuut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

TbCp

Vinker skriver:

Hold da k*** - Den er da bare MEGA FED!!!

Så kan vores lille bitte Fiat Punto godt pakke sammen haha. Vi kan kun liiiige være der med alle vores ting og sager når vi skal nogen steder med barnevogn osv.

En af mine dagpleje-forældre har en lille bitte citroen.... Carsten sagde lige at det bliver lidt sjovt at se den holde ved siden af vores den nye... den kan nærmest være indeni 2 gange

Er sgu bange for jeg ikke tør at parkere med den nogle steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Vinker

TbCp skriver:

En af mine dagpleje-forældre har en lille bitte citroen.... Carsten sagde lige at det bliver lidt sjovt at se den holde ved siden af vores den nye... den kan nærmest være indeni 2 gange

Er sgu bange for jeg ikke tør at parkere med den nogle steder

Haha ja der er liiiige en lille forskel.....

Jeg haaaader at parkere så derfor er det lækkert med æ lille dyt dyt. Frygter lidt den dag vi skal ha en større...

Anmeld

17. februar 2010

TbCp

Vinker skriver:

Haha ja der er liiiige en lille forskel.....

Jeg haaaader at parkere så derfor er det lækkert med æ lille dyt dyt. Frygter lidt den dag vi skal ha en større...

Da jeg tog kørekort kørte jeg i en bil der var samme størrelse som vores jaguar, det var helt rart, så var jeg vant til det....
Vil stadig helst handle hvor der er STORE pakeringspladser så jeg bare kan køre lige igennem to båse

Anmeld

17. februar 2010

ChatH

HOLD KÆFT hvor er jeg bare pisse misundelig!!! Vi har en gammel råden citroen og vil bare så gerne have en ny

Lækker øse by the way!!!

Anmeld

17. februar 2010

JustAnotherName

Piiiiiiiiiiiiiifffft!!!!! Så skal mutter Tina på farten ....Wroooom!!! 

Jeg må hellere snart se at få undersøgt om vi kan låne forhallen igen.
Du SKAL da en tur til Randers i dén der

Men jeg må indrømme, at jeg ikke lige har fået undersøgt noget nærmere omkring det endnu. Og lige NU kan jeg faktisk heller ikke helt overskue at skulle sætte et møde på benene allerede den 13 marts...

Nu står jeg lige overfor at skulle flytte Bianca fra vuggestue til kombi-inst. Og hun skal allerede have sidste dag i sin gamle vuggestue om 9 dage (hun har ferie i denne uge, så det vil sige, at der så kun er 5 DAGE tilbage i den gamle VS) ....Pyha!

Og når Bianca er flyttet, ja, så er der jo kun cirka 3 uger til, at det er Celina's tur til at skulle starte op et eller andet sted (forhåbentlig det samme sted!)

Så hele marts går næsten med at køre først Bianca ind og så Celina ind.
Altså selvfølgelig tager det ikke en måned, men jeg kan bare ikke lige overskue at skulle stå for at arrangere noget samtidig ...ihvertfald ikke lige idag eller imorgen. Måske jeg kan om en uge ....men så er det jo godt nok også ved at være "sidste udkald", hvis det skal være den 13/3 ......hmmm.....!?!

Jeg er nok bare lidt kulderet lige nu. Jeg må lige se, om ikke jeg kan få overskud til at gå videre med det om et par dage..... 

Anmeld

17. februar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Piiiiiiiiiiiiiifffft!!!!! Så skal mutter Tina på farten ....Wroooom!!! 

Jeg må hellere snart se at få undersøgt om vi kan låne forhallen igen.
Du SKAL da en tur til Randers i dén der

Men jeg må indrømme, at jeg ikke lige har fået undersøgt noget nærmere omkring det endnu. Og lige NU kan jeg faktisk heller ikke helt overskue at skulle sætte et møde på benene allerede den 13 marts...

Nu står jeg lige overfor at skulle flytte Bianca fra vuggestue til kombi-inst. Og hun skal allerede have sidste dag i sin gamle vuggestue om 9 dage (hun har ferie i denne uge, så det vil sige, at der så kun er 5 DAGE tilbage i den gamle VS) ....Pyha!

Og når Bianca er flyttet, ja, så er der jo kun cirka 3 uger til, at det er Celina's tur til at skulle starte op et eller andet sted (forhåbentlig det samme sted!)

Så hele marts går næsten med at køre først Bianca ind og så Celina ind.
Altså selvfølgelig tager det ikke en måned, men jeg kan bare ikke lige overskue at skulle stå for at arrangere noget samtidig ...ihvertfald ikke lige idag eller imorgen. Måske jeg kan om en uge ....men så er det jo godt nok også ved at være "sidste udkald", hvis det skal være den 13/3 ......hmmm.....!?!

Jeg er nok bare lidt kulderet lige nu. Jeg må lige se, om ikke jeg kan få overskud til at gå videre med det om et par dage..... 

Jeg GLÆDER mig til at skulle ud og trille i den

Jeg kan godt forstå du ikke lige har overskud til at planlægge et møde med alt det der skal til at ske..

Men så snart der bliver arrangeret noget, om det så er dig eller en anden der gør det, så er jeg klar

Anmeld

17. februar 2010

Dictes mor

Wooooow!!! Sådan en vil jeg også have, den er da alt for fed!!!! Hvad er det for en den anden I har siden du nu har to fede biler?

Jeg kan lige se dig til sommer komme cruisende med armen ud af vinduet og høj musik... Det bliver for sejt

Anmeld

17. februar 2010

TbCp

Majastina skriver:

Wooooow!!! Sådan en vil jeg også have, den er da alt for fed!!!! Hvad er det for en den anden I har siden du nu har to fede biler?

Jeg kan lige se dig til sommer komme cruisende med armen ud af vinduet og høj musik... Det bliver for sejt

Den anden vi har er en jaguar Lækker lækker bil

Den er lidt svær at se her, men det er det eneste billede jeg lige har ... fra den dag jeg fik kørekort

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2010

Dictes mor

Wow... Jeg er dybt imponeret.. Wow Lækre biler

Anmeld

17. februar 2010

TbCp

Majastina skriver:

Wow... Jeg er dybt imponeret.. Wow Lækre biler

Min mand er bilgal.... den nye er vist nummer 6 eller 7 han har haft i den tid vi har kendt hinanden.... jeg plejer at sige at så længe det bare er bilerne han skifter ud og ikke mig

Og efter jeg har fået kørekort kommer det jo også mig til gode med de lækre dytter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.