Wuuut wuuut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
28 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

TbCp

Vil i se vores nye bil????

Randers her we come Glæder mig allerede til at skulle køre i den til næste ns-møde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Randers her we come Glæder mig allerede til at skulle køre i den til næste ns-møde

halååååååååååå mand.... hvad blev der af den anden?

Anmeld

17. februar 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

halååååååååååå mand.... hvad blev der af den anden?

Den har vi endnu...

den her er med gule plader.... eller halvgule så vi må køre i den til hverdag og weekend...

Det er meningen vi skal af med den anden og så have en lidt billigere hvid-plade bil men der er bare ikke nogle der gider købe den lige nu

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Den har vi endnu...

den her er med gule plader.... eller halvgule så vi må køre i den til hverdag og weekend...

Det er meningen vi skal af med den anden og så have en lidt billigere hvid-plade bil men der er bare ikke nogle der gider købe den lige nu

når okay.... men så har i to fede biler nu herligt!

Anmeld

17. februar 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

når okay.... men så har i to fede biler nu herligt!

Jeg forsøger at lokke ham til en mini cooper eller en vw-beetle som hvidplade bil
Synes de er så fede!
Men kan godt se det måske ikke er smart at have så lille en bil, som den hele familien skal ligge og køre på ferie i... men for hulen jeg gad godt futte rundt i en mini cooper

Nå nu kan jeg så i stedet tromle alle ned med min touareg

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

Hold da k*** - Den er da bare MEGA FED!!!

Så kan vores lille bitte Fiat Punto godt pakke sammen haha. Vi kan kun liiiige være der med alle vores ting og sager når vi skal nogen steder med barnevogn osv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Jeg forsøger at lokke ham til en mini cooper eller en vw-beetle som hvidplade bil
Synes de er så fede!
Men kan godt se det måske ikke er smart at have så lille en bil, som den hele familien skal ligge og køre på ferie i... men for hulen jeg gad godt futte rundt i en mini cooper

Nå nu kan jeg så i stedet tromle alle ned med min touareg

ha ha.... ja der er lang vej fra jeres biler til en mini:0) ha ha....

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

TbCp skriver:

hvornår er det IKKE hverdag eller weekend??

Anmeld

17. februar 2010

Karo

TbCp skriver:

Jeg er slet ikke misundelig

Anmeld

17. februar 2010

TbCp

Vinker skriver:

hvornår er det IKKE hverdag eller weekend??

Nåå nej jeg mener dem med gule plader er jo som regel firmabiler der kun må køres i, i forbindelse med arbejde...

Denne er også en firmabil, men fordi der er "halv-gule" plader må vi også bruge den når det ikke har med arbejde at gøre.

Og så er der jo kun forsæder så vi kan ikke komme afsted alle 3 på en gang... men der har vi jo så den anden.

Vi var ude at prøvekøre denne i mandags... og for hulen den var lækker. Det er ikke engang så man gider at drøøøøne afsted i den, det er bare en rigtig flyder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.