Er de ikke bare smukke :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Karo

Vinker skriver:

Ja det et godt nok ikke ret lang tid siden jeg begyndte at samle på troldekugler - Faktisk er det kun lidt over 1 mdr siden, men jeg har da vidst ikke kunnet styre mig, ups.

Fandt ud af at jeg kunne spare en del ved at købe på Trendsales og se nu hvad det allerede er endt med - Mangler dog at få købt lidt flere sølvting, men falder bare for de så smukke glaskugler og ægte sten.

Jeg indrømmer det; jeg har Troldekugler på hjernen hjæææælp

Jo, de er godt nok flotte

Jeg kende godt til det med at blive afhængig af et eller andet, og det har det jo desværer med at være dyrt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Vinker

bondepigen skriver:

Ja, det er dyrt... Hihi, det er måske ved at være på grænsen til et misbrug, Rikke???

Tralla la nej nej slet ikke....

Anmeld

17. februar 2010

ChatH

De er bare fede, har også et par stykker samt jeg har to propfyldte pandora armbånd.. Kan vist heller ikke styre det..

Anmeld

17. februar 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Tralla la nej nej slet ikke....

Hihi.

Anmeld

17. februar 2010

anna-jonas

Dyr hobby du der har fået, hva' Rikke??? Men de er nu altså rigtig flotte......................kan rigtig godt lide sådan nogle personlige smykker.

Anmeld

17. februar 2010

MORJESPERSEN

Vinker skriver:

Ja det et godt nok ikke ret lang tid siden jeg begyndte at samle på troldekugler - Faktisk er det kun lidt over 1 mdr siden, men jeg har da vidst ikke kunnet styre mig, ups.

Fandt ud af at jeg kunne spare en del ved at købe på Trendsales og se nu hvad det allerede er endt med - Mangler dog at få købt lidt flere sølvting, men falder bare for de så smukke glaskugler og ægte sten.

Jeg indrømmer det; jeg har Troldekugler på hjernen hjæææælp

Sådan nogle perler vil jer også have mig... Hvor er de bare vildt flotte!!

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Dyr hobby du der har fået, hva' Rikke??? Men de er nu altså rigtig flotte......................kan rigtig godt lide sådan nogle personlige smykker.

Ja det kan hurtigt blive dyrt - også derfor jeg holder mig væk fra guldkuglerne for det er da laaangt over mit budget (desværre)

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

MORJESPERSEN skriver:

Sådan nogle perler vil jer også have mig... Hvor er de bare vildt flotte!!

Så må du i gang med at samle, men pas på; man blir bidt!

www.troldekugler.dk

Anmeld

18. februar 2010

lion

Hvor er de kulger bare flotte.

Jeg har selv et pandora armbånd, men det er blevet for stort, men sikke afhængig man kan blive af dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.