Er de ikke bare smukke :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Vinker

Ja det et godt nok ikke ret lang tid siden jeg begyndte at samle på troldekugler - Faktisk er det kun lidt over 1 mdr siden, men jeg har da vidst ikke kunnet styre mig, ups.

Fandt ud af at jeg kunne spare en del ved at købe på Trendsales og se nu hvad det allerede er endt med - Mangler dog at få købt lidt flere sølvting, men falder bare for de så smukke glaskugler og ægte sten.

Jeg indrømmer det; jeg har Troldekugler på hjernen hjæææælp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

TbCp

De er simpelthen SÅ fine...

Jeg har overvejet at begynde at ønske mig nogle... men vil kun have helt specielle kugler... altså nogle der betyder noget... f.eks. et L for Liva og lign.

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

De er simpelthen SÅ fine...

Jeg har overvejet at begynde at ønske mig nogle... men vil kun have helt specielle kugler... altså nogle der betyder noget... f.eks. et L for Liva og lign.

Jeg vil også gerne ha et N for Niklas på mit. Jeg har i forvejen "tro, håb og kærlighed" på armbåndet fordi jeg fik selve kæden af mine drenge og de er mit et og alt!

Nu ønsker jeg mig så en fantastihalskæde (som det så smukt hedder)

Anmeld

17. februar 2010

Bondepigen

De er skisme godt nok osse fine!!!

Anmeld

17. februar 2010

TbCp

Nu kiggede jeg lige på trendsales, hvad der var af troldekugler....

Så fant jeg lige den her http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15934989&forum=168&road=&search=troldekugle&sort=ID%20DESC&status=1

Hvor ER den fin!!!! Jeg er helt vild med sådan nogle alfer/feer

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

TbCp skriver:

Nu kiggede jeg lige på trendsales, hvad der var af troldekugler....

Så fant jeg lige den her http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15934989&forum=168&road=&search=troldekugle&sort=ID%20DESC&status=1

Hvor ER den fin!!!! Jeg er helt vild med sådan nogle alfer/feer

Ja er den ikke bare fin og så kan man sætte den eller de kugler på man vil. Det er en fantasikæde hvilket betyder at der er mange muligheder!

Den kæde koster ca 740-860 kr fra ny (alt efter hvilken længde man vil ha) 

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

bondepigen skriver:

De er skisme godt nok osse fine!!!

Ja er de ikke - Åååh jeg er TOTALT væk i dem, suk

Anmeld

17. februar 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Ja er de ikke - Åååh jeg er TOTALT væk i dem, suk

Det kan jeg godt forstå. Jeg har aldrig samlet på sådan noget, men hvis jeg skulle, så skulle det da være dem. De er SÅ flotte!!

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

bondepigen skriver:

Det kan jeg godt forstå. Jeg har aldrig samlet på sådan noget, men hvis jeg skulle, så skulle det da være dem. De er SÅ flotte!!

Det er også første gang jeg har prøvet at samle på noget og shiiiit det er da farligt at begynde på!!!!!!!!!!!!

Anmeld

17. februar 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Det er også første gang jeg har prøvet at samle på noget og shiiiit det er da farligt at begynde på!!!!!!!!!!!!

Ja, det er dyrt... Hihi, det er måske ved at være på grænsen til et misbrug, Rikke???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.