For dem der skal føde i Juni 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Ranarupta

Jeg har termin d.19/6 og skal have en lille dreng. 
Synes, at tiden er gået utroligt hurtigt indtil videre... Det havde jeg ikke forventet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Mette-Marie

Jeg har termin den 6.6.2010 og har en dejlig dreng i maven.

/Mette 24+3

Anmeld

17. februar 2010

Low

Jeg har termin den 15 juni 2010

Anmeld

17. februar 2010

søde anne

Jeg har fået sat termin til d. 18 juni og søger nogle at skrive sammen med, som har termin ca. der omkring.

Jeg venter mit første barn og glæder mig utroligt meget, men er også nervøs og spændt. 

Venlig hilsen søde sanne 

Anmeld

17. februar 2010

søde anne

Jeg har fået sat termin til d. 18 juni og søger nogle at skrive sammen med, som har termin ca. der omkring.

Jeg venter mit første barn og glæder mig utroligt meget, men er også nervøs og spændt. 

Venlig hilsen søde anne 

Anmeld

17. februar 2010

lululupo

Har termin d 14 juni, og det bliver spændende om vi går over tid, manden har fødselsdag d.28 og vi har bryllupsdag d. 27.... Det er en lille prinsesse Vi glæder os og elsker hende håbløst meget allerede

Anmeld

17. februar 2010

FruEllingsen

Jeg har termin den 10.06.10

Og venter en lille dreng

Kan slet ikke vente. tror dog at jeg går over tid. kæresten er sikker på at jeg føder den 14.06 midt i landskampen.. hehe

Anmeld

17. februar 2010

BellaT

Jeg har termin d. 5. juni. Venter vist nok en lille pige.

Skal have planlagt kejsersnit så det bliver nok engang sidst i maj at hun kommer til verden.

Helle...

Anmeld

17. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har termin d. 27 juni 2010, men går sikkert lidt over tid som første gang. Mit bud på prinsessens ankomst bliver omkring d. 29-30 juni

Anmeld

18. februar 2010

neddi1

Jeg har termin d. 17 juni med en rigtig lille drillepind af en dreng..

Jeg håber meget at terminen holder da jeg skal til eksamen d. 10juni og helst ikke skulle føde på gulvet - hvilket spændingsscenarie.. Er dog heldigvis på en akupunkturskole, så mon ikke der var nogen der ku hjælpe lidt.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.