For dem der skal føde i Juni 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
30 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

smokin

Jeg var ikke langt nok henne til at deltage i "for dem der skal føde lige om hjørnet" - så jeg laver da bare min egen

Jeg har selv termin d.10 juni med prinsesse Malou

og glæææææææder mig!

Hvornår skal dem der skal føde lige omkring mig, føde?

KH
Zette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Corn

Zette skriver:

Jeg var ikke langt nok henne til at deltage i "for dem der skal føde lige om hjørnet" - så jeg laver da bare min egen

og glæææææææder mig!

KH
Zette

Jeg vil gerne føde den 15. juni og det siger min mand jeg skal

Har godt nok først termin den 02. juli, men de andre gange er jeg ikke gået til termin.

Mit eget bud er dog den 23. juni.. Sct hans. Tænk at stå og føde i stuen mens bålene blafrere langs stranden... Suk et drømmer scenarie

Anmeld

17. februar 2010

CamillaSoefelt

Jeg er sat til den 30/6... Har en lille dreng i maven.. Vi glæder os helt fantastisk meget! ;0)

Anmeld

17. februar 2010

smokin

Macaab skriver:

Jeg vil gerne føde den 15. juni og det siger min mand jeg skal

Har godt nok først termin den 02. juli, men de andre gange er jeg ikke gået til termin.

Mit eget bud er dog den 23. juni.. Sct hans. Tænk at stå og føde i stuen mens bålene blafrere langs stranden... Suk et drømmer scenarie

Det lyder da også fantastisk. Jeg vil gerne føde i maj så jeg kan overstå min eksamner, når hun er kommet ud... synes det er ret presset med termin MIDT i eksamnerne

Anmeld

17. februar 2010

Corn

Men altså, de drengebørn jeg venter mig, er helt utilregnelige..  Fx måtte Anton bare ikke komme den 24.03, da skulle vi til svigerfars 60 års fødselsdag... Så der kom ungen..

Så bare jeg ikke går 14 dage over tid... så får jeg stress, for der lukker de stores børnehave i 14 dage

Anmeld

17. februar 2010

signe117

jaah, jeg vil også være med!!

Termin den 7. juni - jeg kender ikke kønnet men er sikker på at det bliver et meget aktivt barn sådan som den vælter rundt derinde for tiden

Anmeld

17. februar 2010

Anne85

Jeg har termin 1. Juli... Meeen til MD fik jeg at vide at jeg mok
nærmere havde termin omkring 25.-26. Juni... Hmmm, har selv fødselsdag 25. Juni

vi venter os en lille pige! Har i forvejen en dreng fra september 2007

Anmeld

17. februar 2010

Bell

Jeg venter også en dejlig junibaby (pige) og har termin den 11/6, dagen efter dig Zette.

Bell

Anmeld

17. februar 2010

lillemunk

Hej
Har termin den 8 juni og venter 2 dejlige tvillinge piger... Så jeg bliver sat i gang midt i Maj.
Har i forvejen 2 dejlige piger på godt 7 og 9 år

Anmeld

17. februar 2010

Nova's mor

Zette skriver:

og glæææææææder mig!

KH
Zette

Jeg har termin 12. juni og venter en pige, vi glæder os også rigtig meget her hjemme og er ved at bygge om, så det hele er klart til når lille pigen kommer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.