Drømte mig en drøm i nat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

signe117

Jeg håber og tror at I får en dejlig, dejlig oplevelse imorgen og at du skal strutte hele vejen hjem, gennem build-a-bear og de næste mange måneder med  

Og så synes jeg at du allerede fortjener en STOR præmie for udholdenhed! 

KH Signe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

dorthemus

Jeg er gået igang med at tænke de mest positive og varme tanker om min næste lille smukke grandkusine/fætter...tror nu også det er en lille pige, for dem er vi sgu´ gode til at lave i vores familie

Det kommer til at gå SÅ godt i morgen og jeg glæder mig til at høre fra dig.

Kys, moster

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Jeg er gået igang med at tænke de mest positive og varme tanker om min næste lille smukke grandkusine/fætter...tror nu også det er en lille pige, for dem er vi sgu´ gode til at lave i vores familie

Det kommer til at gå SÅ godt i morgen og jeg glæder mig til at høre fra dig.

Kys, moster

Jeg skriver til dig, så snart jeg kan. Så må du lige skrive herinde. For der går nok lidt tid, før jeg kan komme på nettet.

Så håber jeg bare jeg kan sove i nat...

Anmeld

17. februar 2010

Winnie

Zafir skriver:

Jeg skriver til dig, så snart jeg kan. Så må du lige skrive herinde. For der går nok lidt tid, før jeg kan komme på nettet.

Så håber jeg bare jeg kan sove i nat...

for jer i morgen. Hvis din drøm er rigtig er alt jo fint, så hepper på det

Anmeld

18. februar 2010

N&J

Zafir skriver:

OM nf i morgen.. Mmm... Jeg drømte at den var fin og fordi den var fin, fik vi en 3d scanning i præmie, som vi skulle have på mandag... Så drømte jeg at det var en pige og de kunne se kønnet, nu her i morgen, selvom jeg kun er 11+4 i morgen. mmm.

Jeg ved ikke hvor meget jeg får sovet i nat. Men jeg er glad for at jeg er til min farfars fødselsdag hele dagen, så jeg bare kan være sammen med min familie og tænke på noget andet, så meget jeg nu kan. Jeg har taget noget tøj på, så man IKKE kan se min mave, for jeg orker ikke, hvis folk spørger til det idag. Det er nemmere at folk ikke ved det, før bagefter.

Hvis det går godt i morgen, så skal jeg strutte. Strutte til den store guldmedalje...

men jeg er godtnok træt nu. Jeg drømmer og vågner og drømmer og vågner.. suk...

Trænger til at i morgen går snart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.