Drømte mig en drøm i nat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

OM nf i morgen.. Mmm... Jeg drømte at den var fin og fordi den var fin, fik vi en 3d scanning i præmie, som vi skulle have på mandag... Så drømte jeg at det var en pige og de kunne se kønnet, nu her i morgen, selvom jeg kun er 11+4 i morgen. mmm.

Jeg ved ikke hvor meget jeg får sovet i nat. Men jeg er glad for at jeg er til min farfars fødselsdag hele dagen, så jeg bare kan være sammen med min familie og tænke på noget andet, så meget jeg nu kan. Jeg har taget noget tøj på, så man IKKE kan se min mave, for jeg orker ikke, hvis folk spørger til det idag. Det er nemmere at folk ikke ved det, før bagefter.

Hvis det går godt i morgen, så skal jeg strutte. Strutte til den store guldmedalje...

men jeg er godtnok træt nu. Jeg drømmer og vågner og drømmer og vågner.. suk...

Trænger til at i morgen går snart...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

MaleneG

Zafir skriver:

OM nf i morgen.. Mmm... Jeg drømte at den var fin og fordi den var fin, fik vi en 3d scanning i præmie, som vi skulle have på mandag... Så drømte jeg at det var en pige og de kunne se kønnet, nu her i morgen, selvom jeg kun er 11+4 i morgen. mmm.

Jeg ved ikke hvor meget jeg får sovet i nat. Men jeg er glad for at jeg er til min farfars fødselsdag hele dagen, så jeg bare kan være sammen med min familie og tænke på noget andet, så meget jeg nu kan. Jeg har taget noget tøj på, så man IKKE kan se min mave, for jeg orker ikke, hvis folk spørger til det idag. Det er nemmere at folk ikke ved det, før bagefter.

Hvis det går godt i morgen, så skal jeg strutte. Strutte til den store guldmedalje...

men jeg er godtnok træt nu. Jeg drømmer og vågner og drømmer og vågner.. suk...

Trænger til at i morgen går snart...

til dig, og selvfølgelig skal alt nok gå godt i morgen. 3 gang er jo lykkens gang ik

Jeg hepper ihvertfald på dig, og fnugget ..

Anmeld

17. februar 2010

mariamiss6

kunne da være så fedt hvis din drøm gik helt i opfyldelse, selvom 3D præmien jo nok ikke bliver en præmie som sådan, men ville være noget i selv skulle betale hvis det var.... men det kunne da være en præmie i sig selv at i spenderer en 3D

Anmeld

17. februar 2010

oo

jeg er sikker på du får lov at strutte efter imorgen! og jeg glæder mig så meget til det!!!

Anmeld

17. februar 2010

Sujan

åhh. Zafir.. Det skal gå godt. Vi venter i spænding i morgen...

Anmeld

17. februar 2010

DK

Smukke Zafir! Dejlig drøm!! Alle håb og tanker går med jer!!

Anmeld

17. februar 2010

trine3112

Rigtig fin drøm - og det skal nok gå godt i morgen - husk at opdatere os alle

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Hvornår i morgen er det? Vi skal skannes kl 12, så derefter har jeg ti fingre klar til at krydse for jer

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Rosa skriver:

Hvornår i morgen er det? Vi skal skannes kl 12, så derefter har jeg ti fingre klar til at krydse for jer

Det er kun min moster der ved, hvornår det er. Jeg har ikke rigtig haft lyst til at fortælle det... Mmm.

Men jeg skriver til min moster lige bagefter... Jeg ved ikke hvornår jeg kommer på nettet. Forhåbentligt skal vi jo i build a bear. ... mmm.

Anmeld

17. februar 2010

Munder

For i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.