lift eller slee bee?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

BinaMor

mormor9900 skriver:

Er alletiders, og babyer kan godt li' at være "pakket tæt", gi'r tryghed.

Drømmeposen, som fås i bla Føtex, A-Z og Bilka er ligeså god og billigere. Kan ofte fås på tilbud til omkring 600 kr.

Den har 2 andedunsdyner, så man kan ta' den ene ud om sommeren.

Kan godt erstatte en lift i barnevogn og kombi-vogn, men min datter har aldrig brugt bærepladen.

mvh mormor9900

tak! den vil jeg holde øje med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

anmaj skriver:

vi  har også brugt slee bee og er meget glad for den, det er vores søn også.

men, men.. bærepladen skal ikke bruges for meget, for min søns hoved blev meget fladt og er kun næsten helt rettet ud.

på trods af det, så brugte vi bare sleebee'en uden plade (dvs. vi bar ham på armen og ikke i håndtag.

jeg vil klart anbefale den.

hm... Det er ikke bærpladens skyld alene, den tid de bruger i posen er jo slet ikke det samme som den tid de sover om natten - ligger på aktivitets tæppe mm.. 

I voksi'en kan vi ikke mærke pladen igennem.

Et fladt baghoved kommer ikke kun af at ligge på den bæreplade, men ved at barnet konstant ligger med hovedet på samme sted. Altså på puslepuden, gulvet, legetæppe, seng osv.

Vi brugte bærepladen til han næsten var et år, og vi kan stadig bruge den, da han stadig ikke vejer over 10 kg. Han har aldrig haft skæv eller flat hoved. Den side han blev ammet på, blev han også lagt med hovedet. Vi var meget obs på at han ikke lå med hovedet på samme sted. Hvilket vores svigerinde ikke var og de har en søn der blev flad - de havde ingen sleep bee.

Anmeld

17. februar 2010

BinaMor

Frederic's moar skriver:

hm... Det er ikke bærpladens skyld alene, den tid de bruger i posen er jo slet ikke det samme som den tid de sover om natten - ligger på aktivitets tæppe mm.. 

I voksi'en kan vi ikke mærke pladen igennem.

Et fladt baghoved kommer ikke kun af at ligge på den bæreplade, men ved at barnet konstant ligger med hovedet på samme sted. Altså på puslepuden, gulvet, legetæppe, seng osv.

Vi brugte bærepladen til han næsten var et år, og vi kan stadig bruge den, da han stadig ikke vejer over 10 kg. Han har aldrig haft skæv eller flat hoved. Den side han blev ammet på, blev han også lagt med hovedet. Vi var meget obs på at han ikke lå med hovedet på samme sted. Hvilket vores svigerinde ikke var og de har en søn der blev flad - de havde ingen sleep bee.

må jeg lige spørge om noget.

nu kan jeg se der er mange typer voksier på ts.dk. er der et bestemt undermærke eller andet man skal kigge efter før det er den rigtige voksi pose eller duer alle voksier fra nyfødt af. håber du forstår? så jeg ikke vælger en forkert? nogle ser nemlig store ud sys jeg umiddelbart.

Anmeld

17. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

gabriellasmor skriver:

må jeg lige spørge om noget.

nu kan jeg se der er mange typer voksier på ts.dk. er der et bestemt undermærke eller andet man skal kigge efter før det er den rigtige voksi pose eller duer alle voksier fra nyfødt af. håber du forstår? så jeg ikke vælger en forkert? nogle ser nemlig store ud sys jeg umiddelbart.

Vi valgte voksi classic.

Det der nok snyder er at den kan bindes på mange måder (baby- standart - vinter - sommer og 3 års foldning) og at den kan bruges til de er 3 år. (siger de ihvertfald)

Da han var helt ny bandt vi den i det de kalder Baby-foldning og nu bruger vi standart foldning - til sommer; sommer foldning.

Vores voksi er med uld dyne (vinter/ standart) og den er herlig, da han altid er lun og dejlig. Til sommer har vi skifter vi den ud med sommerdynen.

http://webshop.voksi.com/2006/index.php?page_id=12

Anmeld

17. februar 2010

BinaMor

Frederic's moar skriver:

Vi valgte voksi classic.

Det der nok snyder er at den kan bindes på mange måder (baby- standart - vinter - sommer og 3 års foldning) og at den kan bruges til de er 3 år. (siger de ihvertfald)

Da han var helt ny bandt vi den i det de kalder Baby-foldning og nu bruger vi standart foldning - til sommer; sommer foldning.

Vores voksi er med uld dyne (vinter/ standart) og den er herlig, da han altid er lun og dejlig. Til sommer har vi skifter vi den ud med sommerdynen.

http://webshop.voksi.com/2006/index.php?page_id=12

1000 tak

Anmeld

17. februar 2010

Cris

Det har vi gjord her i huset og det gør jeg stadig. Jeg har faktisk en stor lift, som ligger ind i tremmesengen. Men ellers bruger jeg kun voksiposen (med bæreplade i starten)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.