lift eller slee bee?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.651 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

BinaMor

Hejsa søde damer

jeg har aldrig prøvet en slee bee men kan den ersatte en lift fuldstændig helt fra baby er nyfødt? atså kan den lægges i en kompi/barnevogn.

findes der billig udgaver der fungere lige så godt?

tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

gabriellasmor skriver:

Hejsa søde damer

jeg har aldrig prøvet en slee bee men kan den ersatte en lift fuldstændig helt fra baby er nyfødt? atså kan den lægges i en kompi/barnevogn.

tak!

Vi har aldrig brugt lift til Frederic, blot hans voksi med bæreplade. Og vi brugte den inden vi tog hjem fra syghus, han er nu 17 mdr og sover stadig i den.

Anmeld

17. februar 2010

BinaMor

Vi har aldrig brugt lift til Frederic, blot hans voksi med bæreplade. Og vi brugte den inden vi tog hjem fra syghus, han er nu 17 mdr og sover stadig i den.

åh det lyder godt. er voksi det samme som slee bee? så er det jo også bedre givet ud end en lift. kan du huske hvad i måtte give for den?

Anmeld

17. februar 2010

lion

Du kan godt bruge voksien eller andre modeller og ikke bruge lift.

Cassandra voksede ud af sin lift på 3 mdr.

Anmeld

17. februar 2010

BinaMor

lion skriver:

Du kan godt bruge voksien eller andre modeller og ikke bruge lift.

Cassandra voksede ud af sin lift på 3 mdr.

Ja det gjorde gabriella nemlig også

Anmeld

17. februar 2010

SpunkenJo

Jeg vil mene det kommer an på, hvornår på året du ska føde???

Jeg var absolut imod at sku ha en lift, syns det var spild, og havde osse en forestilling om, at han ville vokse ud af den LYNHURTIGT!!!

Men min veninde, der ligesom jeg, har født forår/sommer, anbefalede mig på det kraftigste, at anskaffe en lift, for når det er varmt, er det smartere med en lift.....

Carl, sov i sin lift om natten også, for vi havde ingen vugge, og liften var han så glkad for, at han bare sov i den om natten også.
- han blev født for tidligt, og vi havde ike anskaffet nogen vugge da han blev født.... Men fandt ud af at liften var en skidego løsning.

/Jo

Anmeld

17. februar 2010

anmaj

vi  har også brugt slee bee og er meget glad for den, det er vores søn også.

men, men.. bærepladen skal ikke bruges for meget, for min søns hoved blev meget fladt og er kun næsten helt rettet ud.

på trods af det, så brugte vi bare sleebee'en uden plade (dvs. vi bar ham på armen og ikke i håndtag.

jeg vil klart anbefale den.

Anmeld

17. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

gabriellasmor skriver:

åh det lyder godt. er voksi det samme som slee bee? så er det jo også bedre givet ud end en lift. kan du huske hvad i måtte give for den?

tror de er meget lig og stadig lidt forskellige, da sleep bee vist har 2 dyner i.

Ved ikke så meget om sleep bee, da vi kun har voksi. Og ved den er dyre end sleep bee. Men vi har aldrig fortrudt at vi købte den 'rigtigte'

Men vi valgte også barnevognen fra, købte en rigtig god og lækker klapvogn og voksi i stedet for.

Syntes de kan putte mere i en 'pose', end i en lift. De skal heller ikke have masser af tøj på når de skal sove.

Her er han 15 dage gammel og han er født i sep '08. Han elsker sin pose...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2010

mormor9900

gabriellasmor skriver:

Hejsa søde damer

tak!

Er alletiders, og babyer kan godt li' at være "pakket tæt", gi'r tryghed.

Drømmeposen, som fås i bla Føtex, A-Z og Bilka er ligeså god og billigere. Kan ofte fås på tilbud til omkring 600 kr.

Den har 2 andedunsdyner, så man kan ta' den ene ud om sommeren.

Kan godt erstatte en lift i barnevogn og kombi-vogn, men min datter har aldrig brugt bærepladen.

mvh mormor9900

Anmeld

17. februar 2010

BinaMor

Frederic's moar skriver:

tror de er meget lig og stadig lidt forskellige, da sleep bee vist har 2 dyner i.

Ved ikke så meget om sleep bee, da vi kun har voksi. Og ved den er dyre end sleep bee. Men vi har aldrig fortrudt at vi købte den 'rigtigte'

Men vi valgte også barnevognen fra, købte en rigtig god og lækker klapvogn og voksi i stedet for.

Syntes de kan putte mere i en 'pose', end i en lift. De skal heller ikke have masser af tøj på når de skal sove.

Her er han 15 dage gammel og han er født i sep '08. Han elsker sin pose...

nårhh det ser hyggeligt ud.. og mere "naturligt" for barnet. tak for det. jeg tror jeg har bestemt mig! må heller gå på voksi rov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.