Firben!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

CRS

ka-ri-na skriver:

det er jeg glad for at høre! :0) nu ved jeg ikke hvor gamle de er (= hvor store de er) men hvis i vil fornøje dem, så køb evt nogle kakerlakker til dem af og til.... eller levende museunger (ja det er lidt synd det skal jeres datter ikke se) men agamerne de nyder det virkelig!

de er unger stadig så de får fårekyllinger og lidt melorme også grønt og frugt.. ja det ikke sikkert hun synes det er et spændende syn lige med museunger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

LotteGabriella

CRS skriver:

hun er 2½ så når hun er i nærheden af terrariet er vi lige ved siden af  ja mig og hendes mor jo sørge for hun er forsigtig...

lige præcis det skal sgu nok gå

Anmeld

17. februar 2010

CRS

LotteGabriella skriver:

lige præcis det skal sgu nok gå

Det jeg heller ikke i tvivl om

Anmeld

17. februar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Elsker krybdyr... Har selv haft leguaner, men var nød til at skille os af med dem da vi flyttede, så nu har vi bare 2 hunde

Anmeld

17. februar 2010

CRS

Mamman skriver:

Elsker krybdyr... Har selv haft leguaner, men var nød til at skille os af med dem da vi flyttede, så nu har vi bare 2 hunde

er også helt vil med krybdyr... men vil bare ikke have slanger (eller min kone vil ikke) og det kan jeg fint forstå

Anmeld

17. februar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
CRS skriver:

er også helt vil med krybdyr... men vil bare ikke have slanger (eller min kone vil ikke) og det kan jeg fint forstå

Slanger og edderkopper er jeg heller ikke så begejstret for, men ellers alt andet

Anmeld

17. februar 2010

Sara.

Lærke vil så også meget gerne ae de melorme de fik... AADDDD!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.