Firben!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

CRS

Så har vi endelig købt de firben jeg har snakket om i mange år... og vores datter er helt vilde med dem 2 små agamer... hun vil kysse og ae dem, men forstår vidst stadig at hun skal være meget forsigtig...

Her er et billede (det ikke lige dem, men sån ser de allesammen ud mere eller mindre)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

LotteGabriella

CRS skriver:

Så har vi endelig købt de firben jeg har snakket om i mange år... og vores datter er helt vilde med dem 2 små agamer... hun vil kysse og ae dem, men forstår vidst stadig at hun skal være meget forsigtig...

Her er et billede (det ikke lige dem, men sån ser de allesammen ud mere eller mindre)

hihi de er kære

Havde en b-ven engang, som havde sådan en stor øgletingest (ved sgu ikke lige hvad den hedder). En sjov fornemmelse at ae og holde den, men den var nu meget sød

Anmeld

17. februar 2010

CRS

ja de er rigtig søde... glæder mig til at se om min datter kan lade vær at dræbe dem helt men interesseret er hun hvert fald meget...

Anmeld

17. februar 2010

CRS

LotteGabriella skriver:

hihi de er kære

Havde en b-ven engang, som havde sådan en stor øgletingest (ved sgu ikke lige hvad den hedder). En sjov fornemmelse at ae og holde den, men den var nu meget sød

Det har sikkert været en stor grøn leguan eller lignende

Anmeld

17. februar 2010

LotteGabriella

CRS skriver:

Det har sikkert været en stor grøn leguan eller lignende

ja lige præcis, det var det

Her har vi en ganske almindelig kat men Daniella er helt vild med hende og sørger altid for, at vi er opmærksomme på at hun vil ind, hvis hun sidder uden foran vinduet og ser ynkelig ud

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

CRS skriver:

det er super.... bare husk det er krybdyr og ikke kæledyr.... der kan være mange bakterier på dem, så det er ikke smart at kysse dem osv...  og husk de har bedst af at være i terrariet med det rette lys og det rette foder.... jeg ved godt jeg lyder skeptisk, det er fordi jeg er meget imod at have krybdyr som kæledyr, da jeg mange gange har set dyr som disse der ikke får deres basale behov opfyldt.... såsom det rette lys, varme, ørken omgivelser, varieret kost, vitamin tilskud osv..

Anmeld

17. februar 2010

LotteGabriella

CRS skriver:

ja de er rigtig søde... glæder mig til at se om min datter kan lade vær at dræbe dem helt men interesseret er hun hvert fald meget...

hvor gammel er din datter? er da sikker på at hun nok skal lærer at være forsigtig...det må du jo bare sørge for

Anmeld

17. februar 2010

CRS

ka-ri-na skriver:

det er super.... bare husk det er krybdyr og ikke kæledyr.... der kan være mange bakterier på dem, så det er ikke smart at kysse dem osv...  og husk de har bedst af at være i terrariet med det rette lys og det rette foder.... jeg ved godt jeg lyder skeptisk, det er fordi jeg er meget imod at have krybdyr som kæledyr, da jeg mange gange har set dyr som disse der ikke får deres basale behov opfyldt.... såsom det rette lys, varme, ørken omgivelser, varieret kost, vitamin tilskud osv..

Jamen du har skam også fuldstændig ret så det lyder ikke spor skeptisk i mine ører...

De har så absolut bedst af at være i terrariet...

Også har de Masser af varme og Uv-lys.. også har vi lavet et køligere sted hvor de også kan gemme sig hvis de ikke vil være ude... ja har købt det vitamin og calcium de skal have blandet i foderet...

Anmeld

17. februar 2010

CRS

LotteGabriella skriver:

hvor gammel er din datter? er da sikker på at hun nok skal lærer at være forsigtig...det må du jo bare sørge for

hun er 2½ så når hun er i nærheden af terrariet er vi lige ved siden af  ja mig og hendes mor jo sørge for hun er forsigtig...

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

CRS skriver:

Jamen du har skam også fuldstændig ret så det lyder ikke spor skeptisk i mine ører...

De har så absolut bedst af at være i terrariet...

Også har de Masser af varme og Uv-lys.. også har vi lavet et køligere sted hvor de også kan gemme sig hvis de ikke vil være ude... ja har købt det vitamin og calcium de skal have blandet i foderet...

det er jeg glad for at høre! :0) nu ved jeg ikke hvor gamle de er (= hvor store de er) men hvis i vil fornøje dem, så køb evt nogle kakerlakker til dem af og til.... eller levende museunger (ja det er lidt synd det skal jeres datter ikke se) men agamerne de nyder det virkelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.