Puah, har en feberramt datter for første gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Findusinde

ka-ri-na skriver:

de kloge siger at så længe du kan vække hende og få kontakt og så længe hun drikker så er situationen ok.... Hvis hun ikke vil drikke eller du ikke kan få kontakt.... så skal du tage temp og ringe til lægen....

Så regner jeg emd at situationen er OK... Må hun egentlig komme ud og sove i barnevognen? Hun står ikke direkte ude, men i en udestue, hvor døren står på klem ud til.. Der er ingen træk...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Findusinde skriver:

Så regner jeg emd at situationen er OK... Må hun egentlig komme ud og sove i barnevognen? Hun står ikke direkte ude, men i en udestue, hvor døren står på klem ud til.. Der er ingen træk...?

jeg ville sige ja, den friske luft er god for hende og hun får sovet ordentligt.... du skal bare være opmærksom på træk, og på at hun ikke bliver for varm.... hun skal kunne komme af med sin varme....selvfølgelig skal hun have ordentligt tøj på osv.... måske du bare lige skal mærke af  og til

Anmeld

17. februar 2010

Findusinde

ka-ri-na skriver:

jeg ville sige ja, den friske luft er god for hende og hun får sovet ordentligt.... du skal bare være opmærksom på træk, og på at hun ikke bliver for varm.... hun skal kunne komme af med sin varme....selvfølgelig skal hun have ordentligt tøj på osv.... måske du bare lige skal mærke af  og til

Jeg er også ret sikker på at hun får sovet Meget bedre i barnevognen end hun gør herinde.. Herinde vil hun max sove en halv time..

Her i frost perioden, har hun sovet i bukser, langærmet body, trøje, strømper, futsko, og en lille strikketrøje og så flyverdragt.. Og så med et lille tæppe over og så sin dyne.. Tror du jeg skal lade i sove i strømpebukser, body og stikketrøje, og så flyverdragten?

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Findusinde skriver:

Jeg er også ret sikker på at hun får sovet Meget bedre i barnevognen end hun gør herinde.. Herinde vil hun max sove en halv time..

Her i frost perioden, har hun sovet i bukser, langærmet body, trøje, strømper, futsko, og en lille strikketrøje og så flyverdragt.. Og så med et lille tæppe over og så sin dyne.. Tror du jeg skal lade i sove i strømpebukser, body og stikketrøje, og så flyverdragten?

ja det tror jeg godt.... og så tæppet hen over....

Anmeld

17. februar 2010

Findusinde

ka-ri-na skriver:

ja det tror jeg godt.... og så tæppet hen over....

Ikke dynen?

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Findusinde skriver:

Ikke dynen?

prøv med dynen.... er der lige så koldt som udenfor? så ville jeg tage dynen....

Anmeld

17. februar 2010

Findusinde

ka-ri-na skriver:

prøv med dynen.... er der lige så koldt som udenfor? så ville jeg tage dynen....

Der er samme temp som udenfor.. Så jeg prøver med dynen.. Tusind tak for hjælpen søde!

Knus

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Findusinde skriver:

Der er samme temp som udenfor.. Så jeg prøver med dynen.. Tusind tak for hjælpen søde!

Knus

velbekomme:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.