Hej piger..
Puha, i 5 mrd har Laura været forskånet for alt hvad der hedder sygdom og feber. Men efter sin 5 mrds vac i går, skal jeg da lige love for hun er blevet dårlig.. 
Det startede i går eftermiddags, hvor hun som at vende en hånd var ekstrem pylret og skreg helt vildt. Hun havde 37,8 ... Hun var rigtig pylret indtil kl 20 hvor hun blev lagt i seng, med 38.4... Hele natten har hun været så ked af det... Vil kun putte ved mig, hendes far dur slet ikke.. Hun streg så meget i nat, at hun begyndte at hive vildt efter vejret.. Hun er brændvarm, selvom hun kun har lagt i en body i nat.. Hun har spist OK igennem natten, men vand kan jeg slet ikke få hende til at tage.. Kl 4 havde hun 38.2 og det samme her til morgen.
Kl 00.30 sendte jeg hendes far ind i værelset ved siden af, så han kunne få lidt søvn inden arbejde, og så Laura kunne komme over i vores seng. Der var hun vågen med 2 timers mellemrum hele natten. Så vi er godt brugte begge 2 her til morgen...Hun er heldigvis i rimeligt humør, men kan hurtigt blive meget meget ked af det.
Puha, ved ikke lige hvad jeg ville med det her... Kom med nogle gode råd hvis I har nogle af dem?
Knus en meget træt Annemette, med en meget pylret og puttesyg Laura...
Anmeld