Malucca fik lagt dræn idag.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

TbCp

Håber at det hjælper rigtig hurtigt på hende!!!

Det må ikke være sjovt at sidde der og vente 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

jeps så fik min lille skat anlagt dræn....

Det blev en lidt længere dag, end jeg troede det ville....

Nåh, men vi skulle møde ind på sygehuset kl. 08.00.

Malucca blev skiftet til opr.-skjorte og opr.-trusser; )

Mens vi ventede, hyggede Malucca sig med laboranterne, der havde mange spændende ting i blod-prøve-vognen.

Kl.08.50 kom vi ned på OP, mig i det smarte out-fit... Malucca sov sødt kl. 9.00, kl. 10.10 blev jeg endelig hentet, at nu havde de langt om længe fået vækket min lille mus. (-og jeg var blevet MEGET nervøs på det tidspunkt) Da jeg kom ned, kom lægen med Malucca i armene, -og hun skreg som en stukken gris.

Den næste times tid var Malucca helt gak-gak, hun skreg og skreg og skreg.... De sagde det var normalt pga. narkosen.. De kaldte det "zebra-barn-reaktion".

Men efter en lur på en times tid og stor overvågning, var hun helt sig selv igen. og begyndte, at charme alle lægerne og splér. Derefter skulle hun bare ha´den lille overvågning på... Og det klarede hun til UG, hun fandt ud af, hvordan man lige kan kravle rundt med den på, og samtidig få en splér til at rende efter hende med selve overvågningensmaskinen.

Kl. 14.30 blev vi igen udskrevet.... og hvor Malucca var sød, at give mysser til dem alle sammen. (hendes ynglings beskæftigelse pt.)

Prøv at se hvor stor skjorten er til hende

nårh..... lille søde pige! jeg krydser fingre for at det kommer til at hjælpe hende meget! sådan, at det er slut med at have MØB!

synes lille Malucca klarede det flot!

Anmeld

17. februar 2010

oo

puuuuh! når jeg hører om jeres små børn der skal i fuld narkose, så tænker jeg på min egen fulde narkose for et år siden og det var immervæk hårdt at vågne af. og jeg er voksen og forstår hvad der foregår og kan sige til sygeplejersken hvordan jeg har det!! det må være så uhyggeligt at vågne når man er lille

på den anden side vil jeg sige, at min ældste lille søster var ørebarn og det hjalp hende VIRKELIG meget at få lagt dræn, så forhåbentlig er det det samme med Frøken Glæde

Anmeld

17. februar 2010

lion

Hvor er det dejligt at hun nu har dræn jeg håber det kommer til at virke og hun slipper for møb.

Hvor er hun bare skøn på de billeder.

Nej fuld narkose er ikk sjovt og SLET SLET ikk når de har pillet en ved hovedet. Jeg har nu prøvet det 5 gange som voksen og jeg synes ikk det er sjovt og hos mig påvirkede det også balancen da de lappede trommehinden da de jo er inde i øret der.

Anmeld

17. februar 2010

Barbamama

Nååårh lille mus.... Håber det kan hjælpe hende.... Det må ikke være sjovt at ens lille pus skal igennem sådan noget.....

Anmeld

17. februar 2010

sarahb

hvor er hun sej at gå igennem det, og så se så skøn og dejlig ud i hospitals tøj og efter hvad hun var igennem.. Så flot.. Håber det hjælper efter i har fået drænet lagt

Anmeld

17. februar 2010

Karo

malucca09 skriver:

Mens vi ventede, hyggede Malucca sig med laboranterne, der havde mange spændende ting i blod-prøve-vognen.

Kl.08.50 kom vi ned på OP, mig i det smarte out-fit... Malucca sov sødt kl. 9.00, kl. 10.10 blev jeg endelig hentet, at nu havde de langt om længe fået vækket min lille mus. (-og jeg var blevet MEGET nervøs på det tidspunkt) Da jeg kom ned, kom lægen med Malucca i armene, -og hun skreg som en stukken gris.

Den næste times tid var Malucca helt gak-gak, hun skreg og skreg og skreg.... De sagde det var normalt pga. narkosen.. De kaldte det "zebra-barn-reaktion".

Men efter en lur på en times tid og stor overvågning, var hun helt sig selv igen. og begyndte, at charme alle lægerne og splér. Derefter skulle hun bare ha´den lille overvågning på... Og det klarede hun til UG, hun fandt ud af, hvordan man lige kan kravle rundt med den på, og samtidig få en splér til at rende efter hende med selve overvågningensmaskinen.

Kl. 14.30 blev vi igen udskrevet.... og hvor Malucca var sød, at give mysser til dem alle sammen. (hendes ynglings beskæftigelse pt.)

Hvor er det dog dejligt at det gik godt, og hun ser da også ud til at være i hopla på billederne.

Anmeld

17. februar 2010

ChatH

Ihh hvor er hun altså bare fantastisk!!

Og det er bare ikke sjovt når de er i narkose og man sidder og venter

Men hun er sku en sej dame!! Alt respekt til jer!!!

Anmeld

17. februar 2010

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

Kan godt forstå hun bare chammer alle de læger, kæft hvor er hun da bare cute...

Håber at det allerde nu har hjulpet på hendes øre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.