jeps så fik min lille skat anlagt dræn....
Det blev en lidt længere dag, end jeg troede det ville....
Nåh, men vi skulle møde ind på sygehuset kl. 08.00.
Malucca blev skiftet til opr.-skjorte og opr.-trusser; )
Mens vi ventede, hyggede Malucca sig med laboranterne, der havde mange spændende ting i blod-prøve-vognen.
Kl.08.50 kom vi ned på OP, mig i det smarte out-fit... Malucca sov sødt kl. 9.00, kl. 10.10 blev jeg endelig hentet, at nu havde de langt om længe fået vækket min lille mus. (-og jeg var blevet MEGET nervøs på det tidspunkt) Da jeg kom ned, kom lægen med Malucca i armene, -og hun skreg som en stukken gris.
Den næste times tid var Malucca helt gak-gak, hun skreg og skreg og skreg.... De sagde det var normalt pga. narkosen.. De kaldte det "zebra-barn-reaktion".
Men efter en lur på en times tid og stor overvågning, var hun helt sig selv igen. og begyndte, at charme alle lægerne og splér. Derefter skulle hun bare ha´den lille overvågning på... Og det klarede hun til UG, hun fandt ud af, hvordan man lige kan kravle rundt med den på, og samtidig få en splér til at rende efter hende med selve overvågningensmaskinen.
Kl. 14.30 blev vi igen udskrevet.... og hvor Malucca var sød, at give mysser til dem alle sammen. (hendes ynglings beskæftigelse pt.)
Prøv at se hvor stor skjorten er til hende
Nårh lille stakkel. Godt hun er en dejlig sej tøs!!! 
Hun har bare været igennem så meget, og alligevel er hun bare SÅ tapper!
Kan skisme godt forstå du blev nervøs, for det er jo ikke noget, der skulle tage så lang tid.
Kan huske da Emma skulle i narkose 1. gang.... Der ville gå ca. 1 time, men der gik 2½ 
Anden gang hun skulle i narkose, skulle hun ikke bedøves så "hårdt", da hun bare skulle have skiftet gipsen... Men da hun vågnede efter narkosen 2. gang, der græd hun osse som pisket, men der fik vi af vide, at det gør de ofte, når de ikke har været bedøvet så "hårdt"... (har ikke lige et bedre ord for det).
Hvorfor tog det egentlig så lang tid? Havde de problemer med at få det lagt?
til den tapre mor osse.