alle har ret til et fedt køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

det hele startede forleden med at sutteflasketørrestativet i køkkenet skulle væk, da det næsten ikke bliver brugt mere. så skulle alt mulig andet ragelse væk, så skulle skabslågerne lige af, og så så jeg lige noget tapet på tilbud ... ja, så endte det med at jeg brugte min fridag i dag på at tapetsere (og efterfølgende lakere) en køkkenvæg. og så organisere og rykke lidt rundt derude. er selv meget tilfreds!!

hvis vi en gang får vores eget hus så bliver du altså hyret til at pifte det op! det har du sgu styr på !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

lion

Hvor ser dit køkken bare fedt ud.

Det har du gjort super godt.

Anmeld

17. februar 2010

oo

jeg sidder her og skuler ud på mit eget køkken mens jeg læser dit indlæg...hmmm...hvad kan man gøre derude

faktisk plejede jeg at have hyldepapir på mit køleskab da jeg boede alene, sådan et mønstret et, det var smaaaart (indtil det skulle af)

Anmeld

17. februar 2010

Milka

TbCp skriver:

Jeg glæder mig også sindsygt meget til at få det lavet.... især køkkenet... men Carsten arbejder nærmest i døgndrift pt. så jeg er bange for vi ikke får det gjort i ferien... men nu må vi se, Carsten er også selv ret hooked på det.

Vores gamle køkkenelementer skal bare bruges igen, de er ret fede, så det er ikke så meget pengene der mangler men mere tiden til at få det gjort.... nu må vi se

Glæder mig ihvertfald og ser allerede for mig hvordan Liva sidder ved spisebordet og laver lektier mens jeg står og laver mad ved siden af

det lyder så fedt ... kunne så godt tænke mig et køkken stort nok til at der kan stå et spisebord derude! som du kan se på billederne er mit mega aflangt og smalt, typisk for københavnerlejligheder. sådan er badeværelset også. og så har jeg det mest åndssvage siddebadekar som ikke kan bruges til en skid, ville give min højre arm for en brusekabine

Anmeld

17. februar 2010

Milka

Tjuhl skriver:

jeg sidder her og skuler ud på mit eget køkken mens jeg læser dit indlæg...hmmm...hvad kan man gøre derude

faktisk plejede jeg at have hyldepapir på mit køleskab da jeg boede alene, sådan et mønstret et, det var smaaaart (indtil det skulle af)

det er faktisk en fed ide så lige i et blad en der havde malet sit køleskab med tavlelak, det så bare så godt ud!

Anmeld

17. februar 2010

Milka

ka-ri-na skriver:

hvis vi en gang får vores eget hus så bliver du altså hyret til at pifte det op! det har du sgu styr på !

det er en aftale

Anmeld

17. februar 2010

Milka

lion skriver:

Hvor ser dit køkken bare fedt ud.

Det har du gjort super godt.

mange tak, dit højgravide kvindemenneske skal du ikke snart igang med at føde?

Anmeld

17. februar 2010

lion

Jo gerne Camilla.

Anmeld

17. februar 2010

oo

Milka skriver:

det er faktisk en fed ide så lige i et blad en der havde malet sit køleskab med tavlelak, det så bare så godt ud!

ååårh ja! der skal tavlelak op et eller andet sted når babyen er blevet til barn! så er vi også flyttet og har mere plads. jeg har en veninde der er malerinde og kunsthåndværker og hun havde en hel væg på sit værelse som barn og ung, som hun måtte tegne og male på ligeså tosset hun ville og så en gang om året blev den malet over med hvid maling og så kunne hun starte forfra - det kunne jeg godt tænke mig!

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

Ska da lige love for at du kan nogle tricks når du først kommer i sving Camilla. Nu er både gangen og køkkenet jo top moderne Det ser bare vildt hyggeligt ud!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.