alle har ret til et fedt køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.847 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Milka

det hele startede forleden med at sutteflasketørrestativet i køkkenet skulle væk, da det næsten ikke bliver brugt mere. så skulle alt mulig andet ragelse væk, så skulle skabslågerne lige af, og så så jeg lige noget tapet på tilbud ... ja, så endte det med at jeg brugte min fridag i dag på at tapetsere (og efterfølgende lakere) en køkkenvæg. og så organisere og rykke lidt rundt derude. er selv meget tilfreds!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

TbCp

Milka skriver:

det hele startede forleden med at sutteflasketørrestativet i køkkenet skulle væk, da det næsten ikke bliver brugt mere. så skulle alt mulig andet ragelse væk, så skulle skabslågerne lige af, og så så jeg lige noget tapet på tilbud ... ja, så endte det med at jeg brugte min fridag i dag på at tapetsere (og efterfølgende lakere) en køkkenvæg. og så organisere og rykke lidt rundt derude. er selv meget tilfreds!!

Det ser skide godt ud med det tapet....

Vi har planer om at lave vores spisestue om til køkken-alrum her i næste uge hvor vi har ferie.... Nu må vi se hvor meget Carsten skal arbejde... glæder mig til at få mere plads i køkkenet end vi har nu.... og det vil så også ende ud i en nedbrudt væg mellem gæstetoilet og det gamle køkken som så = et stort badeværelse mere BADEKAR!!!!

Anmeld

16. februar 2010

Milka

TbCp skriver:

Det ser skide godt ud med det tapet....

Vi har planer om at lave vores spisestue om til køkken-alrum her i næste uge hvor vi har ferie.... Nu må vi se hvor meget Carsten skal arbejde... glæder mig til at få mere plads i køkkenet end vi har nu.... og det vil så også ende ud i en nedbrudt væg mellem gæstetoilet og det gamle køkken som så = et stort badeværelse mere BADEKAR!!!!

årh hvor fedt ... glæder mig til at høre om det   (og se billeder!)

Anmeld

16. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Milka skriver:

NØJ,hvor er det hyggeligt ud.Kan man leje dig?

Anmeld

16. februar 2010

anna-jonas

Camilla.............fortæl mig nu.........hvordan får du energien?? Jeg fatter det ikke, så indvi mig lige??

Det ser bare skide godt ud...........

Anmeld

16. februar 2010

Milka

Pernilleh skriver:

NØJ,hvor er det hyggeligt ud.Kan man leje dig?

lol ja det kan man godt men det er på eget ansvar!! det er kun anden gang jeg prøver at tapetsere, og jeg havde jo slet ikke tænkt på at tapet og vådrum slet ikke er en god kombination! så ned til farvehandleren igen og købe noget lak, hvilket jeg overhovedet ikke havde prøvet før. men det gik jo meget godt, godt man har google til at finde ud af hvordan man bærer sig ad

camilla

ps – jeg er SÅ vild med lille blå kanin

Anmeld

16. februar 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Camilla.............fortæl mig nu.........hvordan får du energien?? Jeg fatter det ikke, så indvi mig lige??

Det ser bare skide godt ud...........

jamen jamen ... jeg slapper ikke af ved at sidde stille og glo, jeg slapper af ved at lave noget kreativt ... tror jeg. det gør mig i hvert fald glad

Anmeld

16. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Milka skriver:

lol ja det kan man godt men det er på eget ansvar!! det er kun anden gang jeg prøver at tapetsere, og jeg havde jo slet ikke tænkt på at tapet og vådrum slet ikke er en god kombination! så ned til farvehandleren igen og købe noget lak, hvilket jeg overhovedet ikke havde prøvet før. men det gik jo meget godt, godt man har google til at finde ud af hvordan man bærer sig ad

camilla

ps – jeg er SÅ vild med lille blå kanin

Iiiih,1000 tak,søde,jeg er også ret skolde med min blå kanin

Jamen,jeg vil tænke på dig,når vi snart(engang)får tid og råd til at om-tapetsere vores 100 kvm. store husMen spøg til side,det ser virkelig,virkelig godt ud,du er bare for sej...det eneste der mangler på de billeder er nogle dejlige bøtter,og jeg ved da at du har et par stykker

Anmeld

16. februar 2010

JustAnotherName

Hvor er du bare dygtig! Det ser rigtig godt ud.

Anmeld

17. februar 2010

TbCp

Milka skriver:

årh hvor fedt ... glæder mig til at høre om det   (og se billeder!)

Jeg glæder mig også sindsygt meget til at få det lavet.... især køkkenet... men Carsten arbejder nærmest i døgndrift pt. så jeg er bange for vi ikke får det gjort i ferien... men nu må vi se, Carsten er også selv ret hooked på det.

Vores gamle køkkenelementer skal bare bruges igen, de er ret fede, så det er ikke så meget pengene der mangler men mere tiden til at få det gjort.... nu må vi se

Glæder mig ihvertfald og ser allerede for mig hvordan Liva sidder ved spisebordet og laver lektier mens jeg står og laver mad ved siden af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.