Nachos som hovedret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Stumpen

Miamaja skriver:

det er det ogsaa, men det er ikke noget jeg har fundet paa. de servere det tit paa mex. restauranter. men ja, du kan stege kyllinge fileter paa panden og saa 'rive' kyllingen med 2 gafler saa du faar fine strimler.

du luner det i ovnen undtagen tomat, guacomole og log. det drysses paa tilsidst. vil skyde paa ca. 10-15 min i forvarmet ovnen ved ca.200 grader. osten skal kun lige smelte.

Tak.. Det skal prøves!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

jillkolsbjerg

uha det er mums...det var vi "desværre" blevet afhængig af en overgang.....men har holdt lidt igen nu....det er jo ikke det sundeste i verden

men den måde vi laver det på er.

til to

2-2 1/2 kyllingefileter skåret i tern

1 brev taco krydderi

lidt vand

tacochips

jalapenos

salsa

evt rødløg

chaddarost ( fåes i poser der er revet )

steg kyllingen i gryde med tacokrydderi  tilfør lidt vand bår det er brunet så det ikke er tørt

et lag med tacochips, salsa,jalapenos , kød og ost....

vi laver 2-3 lag

kommer i ovenen 20 min ved 175 grader (varmluft) det bliver perfekt osten er helt smeltet og chipsene er IKKE blevet sorte

vi får bare guargamole til lavet på slum;-)

stavblender ca 3 avokadoer med 3-4 hvidløg og lidt stødt chili

og 3-5 spiseskeer cremefraiche.....

nemt nemt og det smager dejligt;-) 

knus jill 

Anmeld

17. februar 2010

Munder

Stumpen skriver:

Men det var jo ikke dig der skulle have det... Men jeg laver det gerne til dig, hvis du skulle komme forbi

Aj Anja, jeg kører da gerne til den anden ende af vores lille land, og krydser flere broer for dit selskab, så vil maden jo bare være bonus

Anmeld

17. februar 2010

Stumpen

Munder skriver:

Aj Anja, jeg kører da gerne til den anden ende af vores lille land, og krydser flere broer for dit selskab, så vil maden jo bare være bonus

Anmeld

17. februar 2010

Corn

Munder skriver:

Uhmmm, lune med ost over og stegt kylling. Så med masser af salsa, creme fraishe og quacamole.....aj det kunne jeg godt spise nu....MUMS

lige nu.....

Anmeld

17. februar 2010

Munder

Macaab skriver:

lige nu.....

.....

Anmeld

17. februar 2010

Corn

suk... Nøjes med pølsehorn og en omgang gulerødder og frugt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.