Nachos som hovedret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.291 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Stumpen

I næste uge får jeg besøg af et par tøzer og vil gerne servere nachos som hovedret/-ingrediens.. Nogen der ligger inde med en god opskrift eller serveringsforslag?

Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Munder

Uhmmm, lune med ost over og stegt kylling. Så med masser af salsa, creme fraishe og quacamole.....aj det kunne jeg godt spise nu....MUMS

Anmeld

16. februar 2010

Miamaja

Jaa.. saa skal du bare rive fine strimler af stegt kylling, revet ost over nachos og drys med finthakket tomat og log og top med guacomole. smager skont!

Anmeld

16. februar 2010

Mussen2

åh, vi fik på e tidspunkt noget lækket mad. det var kylling penslet med æg og med knust nachos på og i ovn. Tilbehør var bla. guacemole, nachos med ost og tortilla-pandekager med mozarelle i mellem, stegt på panden, så de lige var sveden. NØØØj det var godt.

Tror jeg kan skaffe opskriften hvis det bliver aktuelt

Anmeld

16. februar 2010

Stumpen

Miamaja skriver:

Jaa.. saa skal du bare rive fine strimler af stegt kylling, revet ost over nachos og drys med finthakket tomat og log og top med guacomole. smager skont!

Nuj det lyder lækkert!! Er det bare kyllinge filet stegt på panden?? Hvordan river du dem??

Du varmer det hele i ovnen ikk? Ca grader og tid?

Anja -ikke ferm i et køkken uden opskrift..

Anmeld

16. februar 2010

LotteGabriella

I næste uge får jeg besøg af et par tøzer og vil gerne servere nachos som hovedret/-ingrediens.. Nogen der ligger inde med en god opskrift eller serveringsforslag?

Anja..

Til vores tøseaftener plejer vi at få det som snack senere på aften

Vi køber kyllingefileter og skærer dem ud i tern....marrinerer dem i barbeque-marinade i nogle timer og steger det på panden, derefter putter vi skiftevis nachos, kylling og cheddarost i et fad, således at det sidste lag er med ost, der kan også kommes jalapeños i fadet Fadet puttes i ovnen indtil osten er smeltet og serveres derefter med hjemmelavet guacamole, creme fraiche og stærk salsasauce

Anmeld

16. februar 2010

Stumpen

Munder skriver:

Uhmmm, lune med ost over og stegt kylling. Så med masser af salsa, creme fraishe og quacamole.....aj det kunne jeg godt spise nu....MUMS

Men det var jo ikke dig der skulle have det... Men jeg laver det gerne til dig, hvis du skulle komme forbi

Anmeld

16. februar 2010

Mutti2B

Muttien skriver:

åh, vi fik på e tidspunkt noget lækket mad. det var kylling penslet med æg og med knust nachos på og i ovn. Tilbehør var bla. guacemole, nachos med ost og tortilla-pandekager med mozarelle i mellem, stegt på panden, så de lige var sveden. NØØØj det var godt.

Tror jeg kan skaffe opskriften hvis det bliver aktuelt

Lyder bare for lækkert. Jeg vil gerne be om opskriften

Anmeld

16. februar 2010

Miamaja

Stumpen skriver:

Nuj det lyder lækkert!! Er det bare kyllinge filet stegt på panden?? Hvordan river du dem??

Du varmer det hele i ovnen ikk? Ca grader og tid?

Anja -ikke ferm i et køkken uden opskrift..

det er det ogsaa, men det er ikke noget jeg har fundet paa. de servere det tit paa mex. restauranter. men ja, du kan stege kyllinge fileter paa panden og saa 'rive' kyllingen med 2 gafler saa du faar fine strimler.

du luner det i ovnen undtagen tomat, guacomole og log. det drysses paa tilsidst. vil skyde paa ca. 10-15 min i forvarmet ovnen ved ca.200 grader. osten skal kun lige smelte.

Anmeld

16. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså helt sikkert der

Jeg har altid spist nachos som hovedret Også bare med OST og salsa og guark hehe

Men altså - den med kylling er også fin, men så er det jo rigtig mad. Det andet er på højde med mac n cheese...

Også er vi jo tilbage til at alt med ost er ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.