husk årgang 0 NU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

dorthemus

Jeg synes det er så fedt at se, at Stefanies familie kan sidde og hygge sig sammen...selvom forældrene ikke længere er sammen....dine, mine og vores-idyl  De unger har været så meget igennem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

betski

Tjuhl skriver:

puha! var jeg den eneste der fik tårer i øjnene da Christina sagde, at hun håbede hun en dag ville nå til et punkt hvor hun kunne tilgive sig selv? huha, det ramte mig ret meget!

Den ramte også mig rigtig meget. Puuha! Håber virkelig at hun/de får noget hjælp.... og synes bare det er så dejligt at se, at Christian og Pia sådan hjælper til. Ser ud til, at de rigtig hygger sig sammen

Anmeld

16. februar 2010

Piamama

duddi. skriver:

Den ramte også mig rigtig meget. Puuha! Håber virkelig at hun/de får noget hjælp.... og synes bare det er så dejligt at se, at Christian og Pia sådan hjælper til. Ser ud til, at de rigtig hygger sig sammen

Det gør vi sådan set også Vi spiser faktisk tit sammen, Christina er glad for GOD dansk mad, men er ikke liiige en ørn i et køkken, så det er som regel mig der står for den del...

Anmeld

16. februar 2010

betski

Piamama skriver:

Det gør vi sådan set også Vi spiser faktisk tit sammen, Christina er glad for GOD dansk mad, men er ikke liiige en ørn i et køkken, så det er som regel mig der står for den del...

Og hatten af for det pia. Jeg synes virkelig det er dejligt at se, hvor godt I kommer ud af det sammen. Ved godt at vi langt fra ser hverdagen, men i klippet ser det i hvert fald ud til at I hygger jer. Og så er det jo bare super skønt for ungerne at de alle kan være samme og også sammen med deres forældre

Anmeld

16. februar 2010

TbCp

dorthemus skriver:

Jeg synes det er så fedt at se, at Stefanies familie kan sidde og hygge sig sammen...selvom forældrene ikke længere er sammen....dine, mine og vores-idyl  De unger har været så meget igennem...

JA den scene ramte mig altså virkelig Det var bare en blandet flok og de sad bare og hyggede sig... FANTASTISK!

Anmeld

16. februar 2010

TbCp

TbCp skriver:

JA den scene ramte mig altså virkelig Det var bare en blandet flok og de sad bare og hyggede sig... FANTASTISK!

Og for hulen en køn knægt de har!!!

Anmeld

16. februar 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

puha! var jeg den eneste der fik tårer i øjnene da Christina sagde, at hun håbede hun en dag ville nå til et punkt hvor hun kunne tilgive sig selv? huha, det ramte mig ret meget!

nej nej jeg er totalt skudt i sænk

Anmeld

16. februar 2010

oo

Piamama skriver:

jeg må også virkelig tage hatten af for jer, Pia! selvom ungerne kommer fra opbrudte hjem, så giver I dem en enormt tryghed ved at kunne sidde sådan sammen. De ved at de har jer tre voksne i deres liv - og det er sørme ikke alle børn der har bare een voksen de ved de kan regne med! det er så dejligt at se

Anmeld

16. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Piamama skriver:

Åh,ja,jeg blev også bare så glad da jeg så det.Både børn og voksne så ud til at have det så godt sammen.Mine skilte forældre har aldrig kunnet døje synet af hinanden,og det har været meget svært for mig,faktisk især efter jeg fik min søn.Det er rigtig hårdt

Så godt gået,Pia,Christian og Christina

(Jeg smågrinte lidt da jeg så jer komme gående med gryder og fade.Det minder så meget om her.Min mor og stedfar bor også rigtig tæt på os,og efter vi fik Alexander kommer de også rendende med gryder,potter og pander med lækker mad på hele tiden.Herligt,herligt)

Anmeld

17. februar 2010

Piamama

TbCp skriver:

Og for hulen en køn knægt de har!!!

Tristan? Ja, han er et livsværk uden lige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.