husk årgang 0 NU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
24 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

oo

jep jep...endnu en tirsdagshuskekage fra mig (og zette, denne her er banan og chokoladekage )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

eliasogmor

sidder og venter...

Anmeld

16. februar 2010

otlitrom

JAAAAA, NU NU NU Jeg har glædet mig hele dagen!

Anmeld

16. februar 2010

ekzunz

Hold da fast - godt du skrev det!!! Jeg var midt i Time Warp på Discovery - men Årgang 0 er da vigtigere....

Anmeld

16. februar 2010

otlitrom

Uh, Rakel benytter sig af krokodilletåre... Jeg er ikke så begejstret for den familie.... og så alligevel er de jo skønne og alt for kloge de unger...

Anmeld

16. februar 2010

mariamiss6

Var lige ved at gå i panik, for der er altså sket noget forfærdeligt med mine tv kanaler. De har flyttet sig, så jeg ikke kan finde halvdelen, så om lidt, når årgang 0 er slut, så får jeg travlt med at lede efter kanal 4 også....

Anmeld

16. februar 2010

mariamiss6

Rakel Aaaaaargh snydepels...

Stephanies mor - nårh altså...

Anmeld

16. februar 2010

ooo

arjjj altså, kan ikke lade være med at grine af Raqels forældre når de danser - de ligner henholdsvis en hobit og en træstamme der forsøger at parre sig.

Anmeld

16. februar 2010

otlitrom

Metchen skriver:

arjjj altså, kan ikke lade være med at grine af Raqels forældre når de danser - de ligner henholdsvis en hobit og en træstamme der forsøger at parre sig.

AAHAHAHA Ja, kønne er de ikke

Anmeld

16. februar 2010

oo

puha! var jeg den eneste der fik tårer i øjnene da Christina sagde, at hun håbede hun en dag ville nå til et punkt hvor hun kunne tilgive sig selv? huha, det ramte mig ret meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.