De små ting der bare ikke må ske..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Heidi.

hc=k skriver:

Altså man skal jo melde at man kommer og her i kommunen skal man ringe til vagtlægen før man tager på skadestuen så jeg har jo gjort det rigtige.

Undskylder mange gange..

Har nu ikke hørt det før.. At man skal melde sin ankomst til skadestuen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Diana...

Åhh det er forfærdeligt når sådan noget sker men det KAN ske for alle og det er jo ikke med vilje så din mand skal ikke føle skyld. 

Min mand fald i søvn med Lucas da han kun var 3 dage gammel inde i sengen og min mand får vendt sig og Lucas ryger ud af sengen der røg vi os på børneafdelingen og skulle overnatte men det var ikke for at tjekker ham for faldet for der var ikke sket noget men fordi han havet tabt sig voldsomt meget de første dage af hans liv. 

Håber i alle er ok oven på chokket og din mand skal bare ikke føle sig skyldig. 

Kram til jer alle. 

Anmeld

16. februar 2010

Diana...

Heidi. skriver:

Undskylder mange gange..

Har nu ikke hørt det før.. At man skal melde sin ankomst til skadestuen.

Det skal man os her i midtjylland :) altså ringe først. 

Men som lægen sagde til os der skal virkelig meget til med de små poder før de får hjernerystelse. 

Anmeld

16. februar 2010

LotteGabriella

hc=k skriver:

Kristopher har slået hovedet.

Jeg har brug for at snakke med nogle om det og min kæreste vil ikke have at jeg fortæller det til nogle så jeg bruger jer.

Vi har vasket tøj hele dagen og gået op og ned af trapperne som vi jo plejer, men i dag gik det galt.
Min kæreste fik lige lidt for meget fart på og falder med kristopher på armen. Kristopher knalder siden af hovedet ned i trappen og hyler og i vildens skyld. Min kæreste går helt i panik og græder sammen med drengen. Jeg taget Kris og ser først lige om han bløder, det gør han ikke og så er det eneste jeg tænker på at jeg skal tage det roligt og prøve at trøste ham. Da Kristopher er holdt op med at græde ringer jeg til vagtlægen der fortæller mig at de ikke vil se Kristopher, men at jeg skal holde øje med ham og så ellers bare ringe hvis der er den mindste ændring af ham.

Min kæreste er helt ødelagt og føler at det er hans skyld, men det var  det jo ikke og der skete ikke noget med Kristopher andet end en bule.
Kristopher har det fint og ligger og sover. Jeg skal vække ham hver time og det er vigtigt at jeg Kan vække ham.

Åh en forskrækkelse for os og hvor er det bare synd for min kæreste og ikke mindst Kristopher.

åååh stakkels jer alle 3 

Men det kunne jo lige så godt være sket for dig eller en bedsteforældre....så jeg synes at det er rigtig godt at du husker at fortælle diin kæreste at det ikke er hans skyld

Sender jer alle 3 en kæmpe krammer

Anmeld

16. februar 2010

TbCp

hc=k skriver:

Kristopher har slået hovedet.

Jeg har brug for at snakke med nogle om det og min kæreste vil ikke have at jeg fortæller det til nogle så jeg bruger jer.

Vi har vasket tøj hele dagen og gået op og ned af trapperne som vi jo plejer, men i dag gik det galt.
Min kæreste fik lige lidt for meget fart på og falder med kristopher på armen. Kristopher knalder siden af hovedet ned i trappen og hyler og i vildens skyld. Min kæreste går helt i panik og græder sammen med drengen. Jeg taget Kris og ser først lige om han bløder, det gør han ikke og så er det eneste jeg tænker på at jeg skal tage det roligt og prøve at trøste ham. Da Kristopher er holdt op med at græde ringer jeg til vagtlægen der fortæller mig at de ikke vil se Kristopher, men at jeg skal holde øje med ham og så ellers bare ringe hvis der er den mindste ændring af ham.

Min kæreste er helt ødelagt og føler at det er hans skyld, men det var  det jo ikke og der skete ikke noget med Kristopher andet end en bule.
Kristopher har det fint og ligger og sover. Jeg skal vække ham hver time og det er vigtigt at jeg Kan vække ham.

Åh en forskrækkelse for os og hvor er det bare synd for min kæreste og ikke mindst Kristopher.

Åha altså det er simpelthen så forfærdeligt når sådan noget sker

Jeg er en gang faldet ned af trappen med Liva på armen, der var det dog kun mig det gik udover...

En anden gang stod vi og vinkede til far ud af vinduet, Liva stod i vindueskarmen og jeg kiggede væk 2 sek... og BANG!!!!! Hun drønede ned af vindueskarmen og skreeeeeg bare..... jeg vrælede ligeså meget og vi måtte en tur på skadestuen..

Jeg kan slet ikke tåle at min mand bare nævner den episode for jeg får SÅ dårlig samvittighed!!!Så jeg kan sagtens følge din kæreste.

Øv hvor er det synd for jer alle 3... håber meget at det bare var forskrækkelsen

Anmeld

16. februar 2010

Camilla_a

Puha har også lige haft sådan en oplevelse med min drenge Frey på 2,5år. Vi var i bilka og Frey stod i vognen og lige pludselig faldt han ud, lige ned på panden! Han fik en kæmpe bule og helt blå pande, så vi styrtede på skadestuen, men der var heldigvis ikke sket noget. Jeg ville nok ha taget på skadestuen med ham, synes ikke de der vagtlæger der noget værd...

Anmeld

16. februar 2010

Winnie

til jer alle 3, for det er bare den sorste samvigtighed der melder sig, når man for gjort sådan noget

for at sønner bare blev forskrækket og er frisk i morgen.

Anmeld

16. februar 2010

Cris

Ja, det er en shock, men especielt for din mand. For hvis drengen har det godt, er det din mand som er lidt i trauma...

Jeg var ca 34 uger gravid og vi var uden i baggården en aften (min mand var ude at rejse pga arbejde og jeg var alene sammen med min søn dengang kun 19 måneder) Han ville ikke tage hjem og jeg ventede og ventede. Så kl blev mange og jeg var træt og jeg gad ikke mere. Jeg råbte efter ham men nej, lillemanden løb væk fra mig og han ville ikke hjem. Så jeg løb efter ham og til sidst fangede jeg ham og så med ham i armene begynder vi at tage hjem. Jeg var ukoncentreret, for jeg kikkede på ham og prøvede at forklare, at der var noget dejlig mad i vores køkken. Og glemte at der var en trin på vej. Og så ryger vi begge to på jorden! Jeg kan huske, at jeg prøvede at løfte ham oppe mens jeg fald for at undgå hans hoved på jorden. Men han slåede sig alligevel. Og jeg fald på min knæ og fik lavet en hul på mine bukser og på huden. Men jeg fald også på maven. Han hylede også og jeg skyndte mig hjem med ham i armene. Jeg aner ikke hvordan jeg kunne med så meget ondt på knæen, men det kunne jeg. Vi sad på sofaen og vi kræmmede i et styk tid. Jeg ringede og så fik jeg at vide, at jeg skulle holde øjet, at han ikke blev stille og rollig noget sløv og at han var normalt. Og jeg skulle også vække ham. Og det gik fint. Men så kom jeg i tanke, at jeg slåede maven! Men jeg har ikke haft ondt, så jeg tænkte lidt på det.

Den aften rystede jeg hele tiden og jeg var fuldstandig i shock, derfor kan jeg godt forstå jer.

Han er ikke en lille baby med et blødt hoved, så de "tåler" lidt mere end små babier. Men man skal holde self øjet med dem. Jeg håber, at han har det godt også i morgen!

Stor knus til jer!

Anmeld

16. februar 2010

RumlesMor

Uha...stakkels far og søn. Tror alle har oplevet noget lignede, så måske kan du trøste din kæreste med at det altså ikke er så usædvanligt - og at de færreste tager skade af det. For som det er nævnt massevis af gange allerede, så tåler de små utrolig meget!

Er selv styrtet ned af en laaaang trappe med min nyfødte datter på armen, hvor jeg i faldet kaster hende op i luften, men heldigvis griber hende igen da jeg lander. Men nøj hvor blev jeg bange - og lettet da hun græd...så var hun da i live! Tror der gik en uges tid før den værste skyld lagde sig.

Anmeld

16. februar 2010

hc=k

Kristopher sover sødt og har ikke kastet op eller noget i den dur der kan tyde på hjernerystelse.

Jeg har snakket med min kæreste om det og sagt at han skal huske at sige til mig hvis han bliver ved med at have det dårligt.
Jeg ser lige dagen ad i morgen, men jeg tror bestemt ikke Kristopher har taget skade af faldet.

Tusind tak for alle jeres svar i er bare søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.