Kristopher har slået hovedet.
Jeg har brug for at snakke med nogle om det og min kæreste vil ikke have at jeg fortæller det til nogle så jeg bruger jer.
Vi har vasket tøj hele dagen og gået op og ned af trapperne som vi jo plejer, men i dag gik det galt.
Min kæreste fik lige lidt for meget fart på og falder med kristopher på armen. Kristopher knalder siden af hovedet ned i trappen og hyler og i vildens skyld. Min kæreste går helt i panik og græder sammen med drengen. Jeg taget Kris og ser først lige om han bløder, det gør han ikke og så er det eneste jeg tænker på at jeg skal tage det roligt og prøve at trøste ham. Da Kristopher er holdt op med at græde ringer jeg til vagtlægen der fortæller mig at de ikke vil se Kristopher, men at jeg skal holde øje med ham og så ellers bare ringe hvis der er den mindste ændring af ham.
Min kæreste er helt ødelagt og føler at det er hans skyld, men det var det jo ikke og der skete ikke noget med Kristopher andet end en bule.
Kristopher har det fint og ligger og sover. Jeg skal vække ham hver time og det er vigtigt at jeg Kan vække ham.
Åh en forskrækkelse for os og hvor er det bare synd for min kæreste og ikke mindst Kristopher.
Anmeld