De små ting der bare ikke må ske..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.915 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

hc=k

Kristopher har slået hovedet.

Jeg har brug for at snakke med nogle om det og min kæreste vil ikke have at jeg fortæller det til nogle så jeg bruger jer.

Vi har vasket tøj hele dagen og gået op og ned af trapperne som vi jo plejer, men i dag gik det galt.
Min kæreste fik lige lidt for meget fart på og falder med kristopher på armen. Kristopher knalder siden af hovedet ned i trappen og hyler og i vildens skyld. Min kæreste går helt i panik og græder sammen med drengen. Jeg taget Kris og ser først lige om han bløder, det gør han ikke og så er det eneste jeg tænker på at jeg skal tage det roligt og prøve at trøste ham. Da Kristopher er holdt op med at græde ringer jeg til vagtlægen der fortæller mig at de ikke vil se Kristopher, men at jeg skal holde øje med ham og så ellers bare ringe hvis der er den mindste ændring af ham.

Min kæreste er helt ødelagt og føler at det er hans skyld, men det var  det jo ikke og der skete ikke noget med Kristopher andet end en bule.
Kristopher har det fint og ligger og sover. Jeg skal vække ham hver time og det er vigtigt at jeg Kan vække ham.

Åh en forskrækkelse for os og hvor er det bare synd for min kæreste og ikke mindst Kristopher.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

eliasogmor

puh ha en omgang, håber den lille mand er ok.....kram til dig og farmand......

Anmeld

16. februar 2010

Heidi.

Har i været på skadestuen?? Det samme skete da min datter var 5 uger,, Min mand tabte liften og hun faldt ud.. Men vi skyndte os på skadestuen og hun blev obset for hjernerystelse,, Men ja det er en ubehagelig oplevelse og man har som forældre lyst til at skige,,

Anmeld

16. februar 2010

eliasogmor

men ring til vagt lægen...hvis der er det mindste....

Anmeld

16. februar 2010

SaNiNa

Puha sådan en oplevelse har vi osse haft med Nicklas i efteråret. han ramte heldigvis ikke noget, men han onkel blev så bange og ked af og troede vi var gale på ham hvilket vi jo selvfølgelig ikke var det var jo et uheld.

Det gør bare så ondt i vores forældre hjerter...

De kan heldigvis holdetil utrolig meget de små, der er sikkert forskrækkelsen som er værst, der gik lang tid før Nicklas var sig selv igen (han var meget pylret, ked af det og morgal)

Håber i osse slipper med forskrækkelsen og kristopher er frsike i morgen igen selv med en  bule.

Anmeld

16. februar 2010

BinaMor

bare hold øje med om han kaster op eller hans ene pupil er større end den anden. god bedring. til dem BEGGE 2.

jeg hamrede min nyfødte piges hoved ind i en bildør øjj jeg græd.

Anmeld

16. februar 2010

Vingummien

hc=k skriver:

Kristopher har slået hovedet.

Jeg har brug for at snakke med nogle om det og min kæreste vil ikke have at jeg fortæller det til nogle så jeg bruger jer.

Vi har vasket tøj hele dagen og gået op og ned af trapperne som vi jo plejer, men i dag gik det galt.
Min kæreste fik lige lidt for meget fart på og falder med kristopher på armen. Kristopher knalder siden af hovedet ned i trappen og hyler og i vildens skyld. Min kæreste går helt i panik og græder sammen med drengen. Jeg taget Kris og ser først lige om han bløder, det gør han ikke og så er det eneste jeg tænker på at jeg skal tage det roligt og prøve at trøste ham. Da Kristopher er holdt op med at græde ringer jeg til vagtlægen der fortæller mig at de ikke vil se Kristopher, men at jeg skal holde øje med ham og så ellers bare ringe hvis der er den mindste ændring af ham.

Min kæreste er helt ødelagt og føler at det er hans skyld, men det var  det jo ikke og der skete ikke noget med Kristopher andet end en bule.
Kristopher har det fint og ligger og sover. Jeg skal vække ham hver time og det er vigtigt at jeg Kan vække ham.

Åh en forskrækkelse for os og hvor er det bare synd for min kæreste og ikke mindst Kristopher.

Årh hvor synd for ham og også for faren. Det går lige i en når sådan noget sker. Og heldigt at der ikke skete mere end en bule, de er så hårde de små, der skal som regl meget mere til end vi andre går og tror, har jeg i hvert fald erfaret.

Men en trøst er at der er mange der oplever det.

Altså Emils far, ja puha altså. Han har tabt Emil et par gange, han har faldet i søvn med ham på sengen hvor Emil så er faldet ned på gulvet. Kommet til at slå ham i hovedet eller andre steder fordi han ikke lige har set han stod lige ved siden af. Tror der er uheld over de 2 sammen.

Anmeld

16. februar 2010

hc=k

Heidi. skriver:

Har i været på skadestuen?? Det samme skete da min datter var 5 uger,, Min mand tabte liften og hun faldt ud.. Men vi skyndte os på skadestuen og hun blev obset for hjernerystelse,, Men ja det er en ubehagelig oplevelse og man har som forældre lyst til at skige,,

Nej det har vi ikke, vi ringede til vagtlægen og han sagde at jeg skulle holde øje med ham herhjemme.

Anmeld

16. februar 2010

Heidi.

hc=k skriver:

Nej det har vi ikke, vi ringede til vagtlægen og han sagde at jeg skulle holde øje med ham herhjemme.

Jeg var uden tvivl taget på skadestuen..

Anmeld

16. februar 2010

hc=k

Heidi. skriver:

Jeg var uden tvivl taget på skadestuen..

Altså man skal jo melde at man kommer og her i kommunen skal man ringe til vagtlægen før man tager på skadestuen så jeg har jo gjort det rigtige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.