Ved slet ikke hvad jeg skal sige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Honningblomst

Znuzke skriver:

Det kan godt være at man i teorien hverken kan eller skal bekymre sig om det de gør, men sådan fungerer det jo ikke i praksis. I og med der er følelser involveret så kan de færreste se helt objektivt på det 

Og jeg kan faktisk godt forstå at man kan blive skuffet hvis der har været en aftale om at de skulle prioritere anderledes.  Det er selvfølgelig helt deres valg - men derfor kan man altså sagtens blive ked af det. Jeg ville føle at mit barn blev valgt fra - og det gør altså bare ondt!

jamen det kan jeg da også...det jeg mener er at  man skal prøve på at lade være med at bruge energi på noget man ikke kan ændre....udover hvad man bruger ved at blive skuffet.

Talte med min mor om det i dag og jeg ville ærligt hellere have de slet ikke var der end halvt.

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977
LotteGabriella skriver:

Lige præcis, det kan jeg sagtens følge Men er din mand ked af, at de måske er ude at rejse på det tidspunkt guldklumpen kommer til verden?!

På mine vejne ja. Men ellers trak han bare på skuldrene og sagde "ja selvfølgelig"

Anmeld

16. februar 2010

Diana...

Znuzke skriver:

Det kan godt være at man i teorien hverken kan eller skal bekymre sig om det de gør, men sådan fungerer det jo ikke i praksis. I og med der er følelser involveret så kan de færreste se helt objektivt på det 

Og jeg kan faktisk godt forstå at man kan blive skuffet hvis der har været en aftale om at de skulle prioritere anderledes.  Det er selvfølgelig helt deres valg - men derfor kan man altså sagtens blive ked af det. Jeg ville føle at mit barn blev valgt fra - og det gør altså bare ondt!

Helt enig sådan ville jeg sgu os have det, jeg ville sgu blive mega ked hvis det var nogen af mine forældre der rejste omk min termin. de kan sgu rejse på alle andre tider af året. og især hvis der har været lidt knas i forvejen som der arbejdes på.

Anmeld

16. februar 2010

mariamiss6

Heidi. skriver:

Jeg kan ikke lige se problemet, det må jeg være ærlig og sige.. De har vel lov til at tage ud og rejse... Men det er bare min mening..

hun skriver jo ikke at det er et problem. men at hun griner lidt af det, grundet en gammel historie

Anmeld

16. februar 2010

LotteGabriella

Jeanne skriver:

På mine vejne ja. Men ellers trak han bare på skuldrene og sagde "ja selvfølgelig"

hmm...altså jeg kan sagtens følge dig, men må indrømme at det ikke ville betyde noget for mig om min svigermor ikke lige så guldklumpen de første 14 dage (og jeg har et godt forhold til hende, så det har ikke noget med det at gøre), men til gengæld ville jeg blive knust hvis det var min egen  mor 

Det er svært, for hvis det virkelig sorger dig og du føler dig tilsidesat igen (det er sådan jeg forstår det), så er det sgu noget rigtig ØV 

Men i bund og grund kan du jo ikke gøre noget ved det, og jeg synes virkelig at du skal sige FUCK dem og så fokuserer på det positive og glæde dig over at I snart har en dejlig guldklump til i armene og så nyde din dejlige lille familie som elsker dig lige så højt som du elsker dem

Anmeld

16. februar 2010

RumlesMor

LotteGabriella skriver:

hmm...altså jeg kan sagtens følge dig, men må indrømme at det ikke ville betyde noget for mig om min svigermor ikke lige så guldklumpen de første 14 dage (og jeg har et godt forhold til hende, så det har ikke noget med det at gøre), men til gengæld ville jeg blive knust hvis det var min egen  mor 

Det var vist ikke svigermor, men STEDmoren...

Kan godt forstå din skuffelse. Min far fylder 60 omkring min termin, og hele familien tager i Sommerhus i Jylland. Jeg har så valgt at tage med, med chance for at føde i Jylland...men må da indrømme at det krævede ldit overvejelse.

Fortalte dog mine forældre bekrymringen, hvortil de svarede at hvis jeg tog med - ville de selvfølgelig køre med mig til hospitalet - og blev jeg hjemme, ville de komme hvis jeg ringede efter dem. Så jeg var stadig prioteret - livet var bare ikke sat på stand-by, da man aldrig ved hvornår baby kommer.

Anmeld

16. februar 2010

LotteGabriella

Jeanne skriver:

og om jeg overhovedet skal sige noget. Jeg kan ikke lade være med at grine Min stedmor skriver på fb nu har de bestilt ferie til Malloca i 2 uger. Jeg svarer at det lyder dejlligt, men at nu er det vel ikke i uge 28.Jo skriver hun så det er i uge 28 og 29. Hun er godt klar over at jeg har fødselsdag, men mon ikke jeg overlever. Jo det skal jeg nok - men jeg har ligesom termin i den uge. Så hvis alt går efter planen så vil deres barnebarn være knap 2 uger inden de ser ham/hende.

Mit bud vil være at de har glemt at jeg er sat til starten af juli - men det er bare så typisk dem, at jeg ikke kan hidse mig op over det. Jeg er bare en anelse forbløffet, for det er ikke mere end 4 mdr siden at de lovede at oppriotere mig (gammel og lang historie)

Hilsen en forbløffet Jeanne

ååh SORRY har læst det som SVIGERmor

Kan sagtens forstå dig, når det er din stedmor og far (går jeg ud fra)...jeg ville seriøst også være virkelig skuffet og sorget.....kan slet ikke beskrive hvor ked af det jeg ville være....Hvis mine forældre nogensinde gjorde det, ville jeg virkelig ikke kunne tilgive dem

Anmeld

16. februar 2010

LotteGabriella

RumlesMor skriver:

Det var vist ikke svigermor, men STEDmoren...

Kan godt forstå din skuffelse. Min far fylder 60 omkring min termin, og hele familien tager i Sommerhus i Jylland. Jeg har så valgt at tage med, med chance for at føde i Jylland...men må da indrømme at det krævede ldit overvejelse.

Fortalte dog mine forældre bekrymringen, hvortil de svarede at hvis jeg tog med - ville de selvfølgelig køre med mig til hospitalet - og blev jeg hjemme, ville de komme hvis jeg ringede efter dem. Så jeg var stadig prioteret - livet var bare ikke sat på stand-by, da man aldrig ved hvornår baby kommer.

tak...det er sgu for pinligt at jeg har læst forkert

Anmeld

16. februar 2010

RumlesMor

LotteGabriella skriver:

tak...det er sgu for pinligt at jeg har læst forkert

Årh...det sker med de her halvautomatiske hormon-hjerner...

Anmeld

16. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977
LotteGabriella skriver:

ååh SORRY har læst det som SVIGERmor

Kan sagtens forstå dig, når det er din stedmor og far (går jeg ud fra)...jeg ville seriøst også være virkelig skuffet og sorget.....kan slet ikke beskrive hvor ked af det jeg ville være....Hvis mine forældre nogensinde gjorde det, ville jeg virkelig ikke kunne tilgive dem

Det er helt ok Hvis det var min svigemor var det helt ok Jeg er nu ikke sur over det, men mere forbløffet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.