Hovsa... Jeg kom til at køre i grøften - opad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Bom

Frederic's moar skriver:

Uh dem henter vi mange af, dem der tanker forkert.. Og når der så er en pige der står ud for at hjælpe dem bliver ihvertfald mænd - endnu mere forlegen...

Det lyder som en ny motor... At fylde benzin på en diesel er bare det værste, den kan dog redes ved at man ikke starter bilen og benzin'en derved ikke når ind i motoren.

Den er sku nok død, hvis de holder på motorvejen..  Det havde været bedre hvis det var den anden vej.. Altså diesel på en benzin.. Det siger min klog mekaniker kæreste ihvertfald..

Da min kæreste havde hans blå morris mascot, kørte den altid på halv diesel og halv benzin, han fik det nemlig gratis der hvor han arbejder.. (Det de tanker af biler, der laver det der nummer) Den røg godt nok lidt, men kørte skide godt på det, men nu er den desværre død til rustmanden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

DK

Bilen er afleveret til det autoriserede værksted, og den skulle åbenbart kun blæses igennem med luft, så var den fin igen!! Så de får den tilbage i dag!!

Min chef og jeg troede ellers også i går at alle odds var for at motoren var død!

Anmeld

17. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Mini-Terp skriver:

Den er sku nok død, hvis de holder på motorvejen..  Det havde været bedre hvis det var den anden vej.. Altså diesel på en benzin.. Det siger min klog mekaniker kæreste ihvertfald..

Da min kæreste havde hans blå morris mascot, kørte den altid på halv diesel og halv benzin, han fik det nemlig gratis der hvor han arbejder.. (Det de tanker af biler, der laver det der nummer) Den røg godt nok lidt, men kørte skide godt på det, men nu er den desværre død til rustmanden..

har selv haft en mascot fra '76 i 5 år...

Anmeld

17. februar 2010

Bom

Frederic's moar skriver:

har selv haft en mascot fra '76 i 5 år...

Nåe ja nu du skriver det, kan jeg da godt huske at det var dig med mini'en..

Anmeld

17. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Mini-Terp skriver:

Nåe ja nu du skriver det, kan jeg da godt huske at det var dig med mini'en..

jeps..

Anmeld

17. februar 2010

Bom

Frederic's moar skriver:

jeps..

Min klub holder træf i sønderjylland (Ballum) i uge 29, hvis det har interesse..

www.morrismascot.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.