Hovsa... Jeg kom til at køre i grøften - opad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

DK

Ja. Så sidder man i sin lune bil med god musik i radioen og kører måske liiidt for stærkt op og ned ad vores lille snirklede landevej med snevægge på begge sider og vupti!! Lige over bakketoppen kommer der en mother fucker slamsuger-lastbil midt på vejen (ja den kunne ikke være andre steder) og kun 10 meter væk. Jeg hiver i rattet og kører lige i grøften!! Heldigvis er rabatten så fyldt med sne at grøften lige pt er opad! Det eneste problem er så, ud over galoperende hjerte og adrenalin-chok-tilstand at min lille bil nu hænger med alle 4 hjul ud i luften, og maven solidt plantet oven på en ret så massiv snedynge. Slamsugeren kørte mig hjem (jaa så har man prøvet det med) og nu sidder jeg så lige her og sunder mig lidt!! Så må vi spørge bondemanden om han og hans traktor er frisk på lidt trækken i biler i eftermiddag når Mikkel kommer hjem..

Pyhhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Pia.

Puha sikke en forskrækkelse... - godt der ikke skete dig noget... og lidt godt er der altså ved den sne alligvel, man kommer ikke så slemy til skade med bilen når uheldet er ude, på den måde... (den lander blødt)

Husk at få snakket med nogen om det, for selvom du har det okay nu, kan der godt komme en naturlig reaktion senere hen...

Knus Pia og pas nu på dig selv..

Anmeld

16. februar 2010

DK

Hej

Ja... Føler mig liiidt dum må jeg indrømme! Men jeg er da også meget glad for alt det sne!! Bilen startede fint og det lignede ikke der hverken var buler eller skrammer... Jeg tror jeg ringer til min moar og snakker lidt, he he..

Ejjj... Den der kølerhjelm var dæl dutme tæt på altså!!

Anmeld

16. februar 2010

DK

He he he... men da jeg ringede til chefen for at sige jeg ikke kom, sad hun i sin mands HELT NYE ret dyre bil, der var gået i stå på motorvejen da hun og datteren havde fyldt benzin i stedet for diesel på... hovsa...

Anmeld

16. februar 2010

Pia.

DK skriver:

Hej

Ja... Føler mig liiidt dum må jeg indrømme! Men jeg er da også meget glad for alt det sne!! Bilen startede fint og det lignede ikke der hverken var buler eller skrammer... Jeg tror jeg ringer til min moar og snakker lidt, he he..

Ejjj... Den der kølerhjelm var dæl dutme tæt på altså!!

Ja ring til din mor... - Tror det er meget rart at få talt lidt...

Stort knus til dig

Anmeld

16. februar 2010

Pia.

DK skriver:

He he he... men da jeg ringede til chefen for at sige jeg ikke kom, sad hun i sin mands HELT NYE ret dyre bil, der var gået i stå på motorvejen da hun og datteren havde fyldt benzin i stedet for diesel på... hovsa...

Ååå gud nej, så var der da lidt at smile af ... Puha, det har den altså ikke godt af... - Smadre man ikke motoren på den ??? Arrr sikke noget møg

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor er jeg glad for at der ikke skete mere!!! Jeg håber du er kommet dig ovenpå forskrækkelsen? De veje nede hos dig er ellers skabt til lidt rally-kørsel

Kh

Rosa

Anmeld

17. februar 2010

DK

Rosa skriver:

Hvor er jeg glad for at der ikke skete mere!!! Jeg håber du er kommet dig ovenpå forskrækkelsen? De veje nede hos dig er ellers skabt til lidt rally-kørsel

Kh

Rosa

Ja jeg ved heller ikke hvad sådan en kæmpe lastbil-slamsuger laver midt på min private "rally" vej...

Men Mikkel og naboen har trukket den fri, og der er kun en plastikafskærmning inde i hjulkassen der er revnet lidt, så det er meget meget billigt sluppet!!

Anmeld

17. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

DK skriver:

Uh dem henter vi mange af, dem der tanker forkert.. Og når der så er en pige der står ud for at hjælpe dem bliver ihvertfald mænd - endnu mere forlegen...

Det lyder som en ny motor... At fylde benzin på en diesel er bare det værste, den kan dog redes ved at man ikke starter bilen og benzin'en derved ikke når ind i motoren.

Anmeld

17. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

DK skriver:

Ja. Så sidder man i sin lune bil med god musik i radioen og kører måske liiidt for stærkt op og ned ad vores lille snirklede landevej med snevægge på begge sider og vupti!! Lige over bakketoppen kommer der en mother fucker slamsuger-lastbil midt på vejen (ja den kunne ikke være andre steder) og kun 10 meter væk. Jeg hiver i rattet og kører lige i grøften!! Heldigvis er rabatten så fyldt med sne at grøften lige pt er opad! Det eneste problem er så, ud over galoperende hjerte og adrenalin-chok-tilstand at min lille bil nu hænger med alle 4 hjul ud i luften, og maven solidt plantet oven på en ret så massiv snedynge. Slamsugeren kørte mig hjem (jaa så har man prøvet det med) og nu sidder jeg så lige her og sunder mig lidt!! Så må vi spørge bondemanden om han og hans traktor er frisk på lidt trækken i biler i eftermiddag når Mikkel kommer hjem..

Pyhhh

Smiler, sikke en herlig fortælling og herlig dag du har dig..
Gjorde det samme, eller næsten i hvert fald for to uger siden.

Mit problem var bare at jeg drejede rattet, men hjulene fortsatte ligeud så jeg kørte fast med hjulene på hver sin side af snedriven, og maven godt a bilen godt placeret på driven. Måtte gå i bilka og købe en skovl, men det hjalp ikke så måtte have fat i en med en bil, og så måtte min skønne mekaniker far komme med træktorv og hjælpe til. øv...

til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.