DK skriver:
Ja. Så sidder man i sin lune bil med god musik i radioen og kører måske liiidt for stærkt op og ned ad vores lille snirklede landevej med snevægge på begge sider og vupti!! Lige over bakketoppen kommer der en mother fucker slamsuger-lastbil midt på vejen (ja den kunne ikke være andre steder) og kun 10 meter væk. Jeg hiver i rattet og kører lige i grøften!! Heldigvis er rabatten så fyldt med sne at grøften lige pt er opad! Det eneste problem er så, ud over galoperende hjerte og adrenalin-chok-tilstand at min lille bil nu hænger med alle 4 hjul ud i luften, og maven solidt plantet oven på en ret så massiv snedynge. Slamsugeren kørte mig hjem (jaa så har man prøvet det med) og nu sidder jeg så lige her og sunder mig lidt!! Så må vi spørge bondemanden om han og hans traktor er frisk på lidt trækken i biler i eftermiddag når Mikkel kommer hjem..
Pyhhh
Smiler, sikke en herlig fortælling og herlig dag du har dig..
Gjorde det samme, eller næsten i hvert fald for to uger siden.
Mit problem var bare at jeg drejede rattet, men hjulene fortsatte ligeud så jeg kørte fast med hjulene på hver sin side af snedriven, og maven godt a bilen godt placeret på driven. Måtte gå i bilka og købe en skovl, men det hjalp ikke så måtte have fat i en med en bil, og så måtte min skønne mekaniker far komme med træktorv og hjælpe til.

øv...

til dig
Anmeld