Hans første ord :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

oo

dyyyygtig svenskefanden hans første danske ord vidner måske også om, at de barske realiteter er ved at gå op for ham (her tænker jeg, at Søren igår aftes sagde "den eneste grund til jeg ikke er gået i panik endnu er fordi det ikke for alvor er gået op for mig hvad der foregår" )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

dyyyygtig svenskefanden hans første danske ord vidner måske også om, at de barske realiteter er ved at gå op for ham (her tænker jeg, at Søren igår aftes sagde "den eneste grund til jeg ikke er gået i panik endnu er fordi det ikke for alvor er gået op for mig hvad der foregår" )

Haha, det tror jeg ikke han er ene mand om... Man ved første scanning sker der et lille ryk og herhjemme skete der en HEL masse da han mærkede de første spark udenpå maven... Så faldt tiøren ligesom...

Men tak - jeg er meget stolt af ham... Selvom han er stor af sin alder så har det første ord været meget længe undervejs...

Anmeld

17. februar 2010

Bavianis

Jeg er selv rigtig nordjyde, og taler med tydelig jydsk dialekt. Min kæreste er fra Sjælland, men prøver ofte at udtale de "jydske ord", bare for at se om han kan:-)

Han tror selv han lyder vildt jydsk, når han (med den vildeste sjællandske dialekt!!!!) siger: KARTØFLER. Det siger jeg slet ikke, men han tror han lissom "blender" ind i mængden, haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.