Onanerer hun??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Amelia<3

Michael healer skriver:

Hej

Okay, at de lige frem nyder at lave puba i 6 måneders alderen, den har jeg godt nok aldrig hørt om før, hvor er det at Freud skriver om dette ?

nysgerrig hilsner

Michael

Puha det er længe siden jeg har læst den bog, som jeg ikke kan huske navnet på. Men Freud komme ind på det faser barnet har tidligt i sin alder og oral fase begynder fra 3 måneder og anal fase begynder fra 6 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Barbamama

Michael healer skriver:

Hej

Okay, at de lige frem nyder at lave puba i 6 måneders alderen, den har jeg godt nok aldrig hørt om før, hvor er det at Freud skriver om dette ?

nysgerrig hilsner

Michael

Prøv at søge på Oral fase, anal fase og ødipal fase af Freud.

Den orale fase er 0-18mdr hvor lysten knytter sig til mund læber og tunge. Lysten opstår ved sutning og en stor del af barnets udveksling med omverdenen foregår i denne fase via munden. Barnet får trøst og ro ved at sutte og undersøger ved at putte ting i munden.

Den anale fase 18mdr-3år:endetarmsåbningen og afføring er det der forbindes med lyst og interesse. Kontrol over endetarmens lukkemuskel udvikles i denne periode og barnet får en øget autonomi-oplevelse ikke baer i forbindelse med afføring men også i og med det lærer at gå, tale og sætte sin vilje igennem. Dannelse af jeg'et er i fuld gang (Freuds psykoanalyse) Det udvikler en selvstændighed

Den falliske/ødipale fase: her knytter lysten sig til kønsorganet. Dette er en længere forklaring, så den må du selv finde. HI hi

Jeg har fundet teksten iden nye psykologi-håndbog, hvis du ønsker at læse mere om det

Anmeld

17. februar 2010

Corn

Emmaskatten skriver:

Hmmm for os som forældre generer det ikke men det virker bare ikke som om det er rart for hende!!!!
Hun ligger og okser og maser og er efter 10 min. total gennemblødt af sved...
Men hvis hun syntes det er rart må hun for vores skyld gerne blive ved med det!!!!
Hmm det er svært syntes jeg

Tror sku heller ikke de voksne ser særligt... hmmm... Nydende ud når de onanerer. Eller dyrker sex

Men hun gør det jo selv og gør noget ud af det så hun får sved på panden. Så jeg vil tro hun nyder det=onanerer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.