Hjælp, arbedet behandler mig dårligt pga jeg er gravid.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Aesn

Hej

Ville høre om der var nogen som ved hvad man skal gøre i denne sammenhæng.. Jeg arbejder på lager som lagerkoordinator. efter jeg har fortalt dem at jeg er blevet gravid, har de vendt mig ryggen, de taler nedladene til mig, fra tager mig mine arbejdsopgaver uden grund, respektere ikke at det tunge luft på lageret dem kan jeg ikke, råber af mig og kalder på mig som om jeg var en hund.. ved godt det er en mande verden jeg arbejder i og det er ikke vel set at blive gravid i vors firma, ved ikke hvad jeg skal gøre det, ødelægger mig inden i og jeg er konstant ked af det når jeg skal afsted for ikke at tale om når jeg kommer hjem.. og i disse tider siger man jo ikke selv op for det er jo svært at finde noget andet, jeg er funktionær ansat..

håber nogen kan hjælpe...

er bare så fustret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

BinaMor

jeg ville klage til ledelsen. det kan jo næsten ikke blive værre end det er. eller bedre endnu.  sige det til dem der snakker ned til dig. sørg for de ved de gør dig ked af det eller sur. vis at de er uretfærdige.

Anmeld

16. februar 2010

SaNiNa

Først et stort

og så må jeg dog sige at jeg intet ved om det, så jeg kan kun råde dig til at ringe til dig fagforening og forhører dig.

Men jeg vil ikke mene det er rimeligt at blive behandlet som en "hund" fordi man er gravid osse selvom det er et mande fag.

Håber det bedste for dig

Anmeld

16. februar 2010

Aesn

mange tak for rådet men

det er ledelsen der behandler mig sådan.. den daglige leder, dirktøren og de andre leder i firmaet..

det er det der gør det svært

Anmeld

16. februar 2010

Aesn

Sanne og Nicklas skriver:

Først et stort

og så må jeg dog sige at jeg intet ved om det, så jeg kan kun råde dig til at ringe til dig fagforening og forhører dig.

Men jeg vil ikke mene det er rimeligt at blive behandlet som en "hund" fordi man er gravid osse selvom det er et mande fag.

Håber det bedste for dig

Mange tak, ja fagforeningen men tror du ikke det vil gøre tingene være???

nej du har nok ret jeg må hellere tage kontakt til demn hurtigst muligt ..

mange tak.

Anmeld

16. februar 2010

SaNiNa

aesn skriver:

Mange tak, ja fagforeningen men tror du ikke det vil gøre tingene være???

nej du har nok ret jeg må hellere tage kontakt til demn hurtigst muligt ..

mange tak.

De behøves jo ikke gå ind i sagen men de kan sikker give den en rigtig god vejledning i hvordan du er stillet osse med at de ikke acceptere at du ikke må lave for tunge løft (hvilket osse brude stå i jeres overenskomst) og hvordan du skal forholde dig til den måde du blive behandlet på fordi du har meldt graviditet.

Anmeld

16. februar 2010

wamse

aesn skriver:

Hej

Ville høre om der var nogen som ved hvad man skal gøre i denne sammenhæng.. Jeg arbejder på lager som lagerkoordinator. efter jeg har fortalt dem at jeg er blevet gravid, har de vendt mig ryggen, de taler nedladene til mig, fra tager mig mine arbejdsopgaver uden grund, respektere ikke at det tunge luft på lageret dem kan jeg ikke, råber af mig og kalder på mig som om jeg var en hund.. ved godt det er en mande verden jeg arbejder i og det er ikke vel set at blive gravid i vors firma, ved ikke hvad jeg skal gøre det, ødelægger mig inden i og jeg er konstant ked af det når jeg skal afsted for ikke at tale om når jeg kommer hjem.. og i disse tider siger man jo ikke selv op for det er jo svært at finde noget andet, jeg er funktionær ansat..

håber nogen kan hjælpe...

er bare så fustret

Du skal helt sikkert kontakte din fagforening, de er der af samme grund, til at passe på vores rettigheder. De hjalp mig, da jeg ventede Lærke

Anmeld

16. februar 2010

SaNiNa

aesn skriver:

mange tak for rådet men

det er ledelsen der behandler mig sådan.. den daglige leder, dirktøren og de andre leder i firmaet..

det er det der gør det svært

Hold da op det en rigtig gode FIRMA POLITIK at have.

Anmeld

16. februar 2010

A.

helt klart skal du kontakte fagforegningen..

Anmeld

16. februar 2010

lion

Ja kontakt fagforeningen. De er der for at hjælpe dig, og sikke en røv ledelse du har dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.