Er her men er bare så træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Jeg bliver ikke skræmt af din træthed. Jeg ved, hvad der venter mig. Jeg har heldigvis tid til at være træt. Forstået på den måde, at jeg hverken har mand eller børn, så kan bare gå i hi :-) mine er tveægget. Har de hele tiden sagt. I tirsdags blev det bekræftet ved scanning, hvor de havde hver dages moderkage. På tirsdag er det NF. Glæder mig, også lidt nervøs :-) ellers er der allerede et hav af aftaler på Riget, da jeg selv har knas med maven. Så der bliver nok scannet lige så meget, som hvis de var enægget. Knus fra mig

Smiler se det må være dejligt bare at kunne sove når man har lyst.....
Pigerne er nu flinke til at lade mig hvile lidt på sofa´en. Griner den ene dag puttede den mindste mig.... og sagde... jeg ved at når du savler så sover du GRINER godt man er single.

Ja har læst noget om din knas med maven..... håber den arter sig, så tvillingerne kan ligge godt derinde... Skønt med alle de scanningerne, håber at din NF giver dig gode tal...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Risen

lillemunk skriver:

Smiler... Jeg kan altså ikke rigtigt finde ud af det der med de der termins grupper..... Smil.
Ja utroligt at man kan være så træt og glad for sin sofa.
Ja jeg tænker jeg heller må nå lidt ind i mellem... og mine store piger syntes det er så hyggeligt... og ikke mindst at gå ud og shoppe ting til de små piger i maven.
I morgen kommer der puslebord hjem... så begynder det at ligne noget.
Skal nok ligge billeder ind af maven... prøver senere i dag....

Kæmpe knuser til dig

hehe.. det er også nogle lidt mærkeligt noget, tog også mig et godt stykke tid før jeg var inde i det. 

Arh hvor skønt så er der bare dømt tøseshopping Vi har også lige henter pulsebord så nu skal det bare samles og gøres klart.. så mangler vi bare alle de andre småting badekar osv.. 

Ih glæder mig til de billeder ! Du må være dejlig rund og flot nu med de to smukke prinsesser i maven.. 

Anmeld

16. februar 2010

Vial

Ha ha - godt observeret af din datter med det savl. Børn er bare skønne :-) Jeg tror, jeg får gode tal til NF. Lægen i sidste uge sagde, at de havde fine nakkefolde - er bare begyndt at tænke på, om de kan ha' arvet min misdannelse. Ikke at lægerne tror, at der er særlig risiko for det, men noget skal man åbenbart bekymre sig om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.