Er her men er bare så træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

lillemunk

Hej alle jer søde piger.

Bare lige en lille hilsen fra mig.... der nu er i uge 24... og hold da op maven vokser og tvillingerne viser glædeligt liv hver dag..
De er meget aktive.... og jeg har ufatteligt mange pluk veér var indlagt på fødegangen et døgn og på det døgn blev der målt 44 pluk veér men det er ikke nogle der gør noget.
Jeg er bare så træt..... så jeg får næsten ikke givet lyd fra mig herinde.
lige nu har pigerne og jeg vinter ferie og nyder det i fulde drag.

Har fået malet tremmeseng til og sat den op... købt en masse dejligt tøj til tvillingerne og glæder mig til de kommer.

Håber i alle har det godt.

Kæmpe knuser fra Karin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

wamse

Stor vinterferie krammer herfra

Anmeld

16. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej med dig.

Åh, jeg kender det bare alt for godt, det der med at være så træt man næsten ikke kan huske hvad man selv hedder! Og med tvillinger - ja der er ike noget at sige til det. Men hvor dejligt at du lige kunne finde overskuddet til en hilsen! Det er skønt at følge lidt med 

Stort knus til dig - jeg håber du får lidt energi tilbage med foråret lige om hjørnet...

Kh

Rosa

Anmeld

16. februar 2010

Risen

lillemunk skriver:

Hej alle jer søde piger.

Bare lige en lille hilsen fra mig.... der nu er i uge 24... og hold da op maven vokser og tvillingerne viser glædeligt liv hver dag..
De er meget aktive.... og jeg har ufatteligt mange pluk veér var indlagt på fødegangen et døgn og på det døgn blev der målt 44 pluk veér men det er ikke nogle der gør noget.
Jeg er bare så træt..... så jeg får næsten ikke givet lyd fra mig herinde.
lige nu har pigerne og jeg vinter ferie og nyder det i fulde drag.

Har fået malet tremmeseng til og sat den op... købt en masse dejligt tøj til tvillingerne og glæder mig til de kommer.

Håber i alle har det godt.

Kæmpe knuser fra Karin

Hej søde ..  Dejligt at hører fra dig. Jeg har tænkt over hvor dine mavebilleder blev af inde i kvartal gruppen.. Jeg er godt nok også helt vildt træt for tiden kan sove 12 timer fra aften til morgen og så en lille eftermiddags lur.. Og så har jeg kun 1 barn i mavsen og du hele to.. Skønt du allerede har fået indrettet lidt, er også så småt i gang.. . Men det er ihvert fald dejligt du lige skriver en hilsen herinde.. Og ligeså snart du har overskud så vil risen have mave billeder !

Anmeld

16. februar 2010

Vial

Hvor dejligt at høre fra dig. Tænkte hvor du blev af, men kunne så heldigvis se, at du havde været online og havde skrevet lidt i debatten. Så var jeg mere rolig :-)Godt det går godt med jer alle sammen. Jeg er nu i 12. uge og har fået meget af min energi igen. Så nyder det så længe det holder. Er dog blevet sygemeldt et par uger pga en blødning sidste tirsdag. Alt er dog fint med tvillingerne. Knus fra karina

Anmeld

16. februar 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Hvor dejligt at høre fra dig. Tænkte hvor du blev af, men kunne så heldigvis se, at du havde været online og havde skrevet lidt i debatten. Så var jeg mere rolig :-)Godt det går godt med jer alle sammen. Jeg er nu i 12. uge og har fået meget af min energi igen. Så nyder det så længe det holder. Er dog blevet sygemeldt et par uger pga en blødning sidste tirsdag. Alt er dog fint med tvillingerne. Knus fra karina

Smiler nu skal jo ikke skræmme dig.... men nyd det...... Her koncentrere jeg mig om at ha overskud til de 2 store.... Så de ikke bare syntes at Mor sover hele tiden... men tror nu de nyder at vi hopper i seng på sammen tid... og i min seng.
Godt at høre at alt er som det skal være trods blødning.... har du fundet ud af om det er enægget eller tveægget der ligger i din hule. ??? Ser du skal scannes igen her om lidt.(skal selv scannes her den 26... glæder mig hver gang.)

Anmeld

16. februar 2010

lillemunk

Risen skriver:

Hej søde ..  Dejligt at hører fra dig. Jeg har tænkt over hvor dine mavebilleder blev af inde i kvartal gruppen.. Jeg er godt nok også helt vildt træt for tiden kan sove 12 timer fra aften til morgen og så en lille eftermiddags lur.. Og så har jeg kun 1 barn i mavsen og du hele to.. Skønt du allerede har fået indrettet lidt, er også så småt i gang.. . Men det er ihvert fald dejligt du lige skriver en hilsen herinde.. Og ligeså snart du har overskud så vil risen have mave billeder !

Smiler... Jeg kan altså ikke rigtigt finde ud af det der med de der termins grupper..... Smil.
Ja utroligt at man kan være så træt og glad for sin sofa.
Ja jeg tænker jeg heller må nå lidt ind i mellem... og mine store piger syntes det er så hyggeligt... og ikke mindst at gå ud og shoppe ting til de små piger i maven.
I morgen kommer der puslebord hjem... så begynder det at ligne noget.
Skal nok ligge billeder ind af maven... prøver senere i dag....

Kæmpe knuser til dig

Anmeld

16. februar 2010

lillemunk

Rosa skriver:

Hej med dig.

Åh, jeg kender det bare alt for godt, det der med at være så træt man næsten ikke kan huske hvad man selv hedder! Og med tvillinger - ja der er ike noget at sige til det. Men hvor dejligt at du lige kunne finde overskuddet til en hilsen! Det er skønt at følge lidt med 

Stort knus til dig - jeg håber du får lidt energi tilbage med foråret lige om hjørnet...

Kh

Rosa

Hej Smuksak....

Ja træt... uha det er ikke ordet.... håber det bare er en fase....jeg plejer at springe rundt.... men det er slut nu.... men får dog lavet lidt og min veninde er utrolig sød til at komme og hjælpe til. Så jeg har overskud til pigerne.
Men ikke rart at det første folk siger til en når man møder dem..... GUD hvor ser du træt ud... trods man lige har gjort en del ud af sig selv .

Glæder mig meget til foråret kommer... for lige nu er jeg mega træt af sne.... vi har fået en del her på lolland.

Kæmpe knus fra mig

Anmeld

16. februar 2010

lillemunk

wamse skriver:

Stor vinterferie krammer herfra

Smiler og et lige tilbage til dig....
Så skønt at vi bare sover længe og hygger.

Anmeld

16. februar 2010

Vial

Jeg bliver ikke skræmt af din træthed. Jeg ved, hvad der venter mig. Jeg har heldigvis tid til at være træt. Forstået på den måde, at jeg hverken har mand eller børn, så kan bare gå i hi :-) mine er tveægget. Har de hele tiden sagt. I tirsdags blev det bekræftet ved scanning, hvor de havde hver dages moderkage. På tirsdag er det NF. Glæder mig, også lidt nervøs :-) ellers er der allerede et hav af aftaler på Riget, da jeg selv har knas med maven. Så der bliver nok scannet lige så meget, som hvis de var enægget. Knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.