Testliste Marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

nissen51@ofir.dk

Ihhh hvor er  der mange på listen nu... men gud hvor er der længe til man skal teste... for nogne af os

Glæder mig helt il og høre hvem der tester positiv.... uhhh vi krydser så mange fingre her hjemme - det er jo et helt år vi har forsøgt nu...

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

dithmer

DK skriver:

Ja terminsberegneren herinde siger også d. 19/2. Så har du bare testet for tidligt for ÆL. Men den kan jo svinge lidt/det er jo ikke sikkert det er liiige der. men hvis i har haft sex regelmæssigt den sidste uge og måske i dag og overmorgen, så burde i da være godt dækket ind!

Plejer din cyklus altid at vare 30 dage?

Nej min cyklus svinger faktisk meget efter jeg stoppede med mine p-piller i september 2009. Da vi blev gravide med vores mindste datter var den altid på 28-30 dage. Ved ikke hvorfor den er så ustabil. Aner derfor heller ikke hvornår jeg har ÆL. Det er et skud i tågen.

Hvad nummer barn prøver i at få??

Anmeld

22. februar 2010

DK

dithmer skriver:

Nej min cyklus svinger faktisk meget efter jeg stoppede med mine p-piller i september 2009. Da vi blev gravide med vores mindste datter var den altid på 28-30 dage. Ved ikke hvorfor den er så ustabil. Aner derfor heller ikke hvornår jeg har ÆL. Det er et skud i tågen.

Hvad nummer barn prøver i at få??

Min nr. 2 og Mikkels nr. 1! "Vi" har jo Kirstine på 6 år.

Så det er jo spændende. Jeg har jo læst at de fleste hurtigt bliver gravid med nr. 2, men ved ikke om det har betydning nu hvor der er tale om nye spermatusser!!

Jeg glæææder mig sådan. Jeg håber jeg hurtigt kan give Kirstine en lillesøster/bror. Ihhh det bliver så sjovt at fortælle hende det. Og for ikke at forglemme Mikkels familie. Det bliver den første baby i næste generation, så de bliver HELT vilde! De har taget umådeligt pænt imod min datter. De forguder hende! Meeen tror nu stadig at de bliver vilde af glæde når jeg avler en der er deres "egen"!

Anmeld

22. februar 2010

dithmer

DK skriver:

Min nr. 2 og Mikkels nr. 1! "Vi" har jo Kirstine på 6 år.

Så det er jo spændende. Jeg har jo læst at de fleste hurtigt bliver gravid med nr. 2, men ved ikke om det har betydning nu hvor der er tale om nye spermatusser!!

Jeg glæææder mig sådan. Jeg håber jeg hurtigt kan give Kirstine en lillesøster/bror. Ihhh det bliver så sjovt at fortælle hende det. Og for ikke at forglemme Mikkels familie. Det bliver den første baby i næste generation, så de bliver HELT vilde! De har taget umådeligt pænt imod min datter. De forguder hende! Meeen tror nu stadig at de bliver vilde af glæde når jeg avler en der er deres "egen"!

Ja selvom man sagtens kan elske andres børn som ens egne er der altså noget med de gener !!

Ja vi blev gravide med vores anden datter nåede jeg aldrig at få min mens før end jeg var gravid.

Håber snart der er gevinst her 3. gang. Er totalt skruk.

Anmeld

22. februar 2010

Kvindemin

Vil bare krydse fingre for jer alle, og skimte jer en stor tanke

Anmeld

22. februar 2010

dithmer

Chritinap skriver:

Vil bare krydse fingre for jer alle, og skimte jer en stor tanke

Tusind tak. Vi er vist alle spændte.

Og tillykke med dine to streger. Hvornår termin ??

Anmeld

22. februar 2010

Kvindemin

dithmer skriver:

Tusind tak. Vi er vist alle spændte.

Og tillykke med dine to streger. Hvornår termin ??

Det forstår jeg udmærket

Jeg har termin d. 30 sep.

Anmeld

23. februar 2010

dithmer

Hej alle.

Lige et lille spørgsmål som jeg håber i kan svare mig på.

Har idag testet positivt for ÆL, som er min 21. dag fra sidste mens første dag. Synes det er vildt sent. Vil det så sige at jeg først kan tage en G test om 14 dage nu ÆL ligger så sent ???

Er totalt forvirret. 

Anmeld

23. februar 2010

otlitrom

dithmer skriver:

Hej alle.

Lige et lille spørgsmål som jeg håber i kan svare mig på.

Har idag testet positivt for ÆL, som er min 21. dag fra sidste mens første dag. Synes det er vildt sent. Vil det så sige at jeg først kan tage en G test om 14 dage nu ÆL ligger så sent ???

Er totalt forvirret. 

Min ÆL ligger også på 21.-dagen på en cyklus på ca 32-35 dage. Den svinger lidt.

Jeg tester 14 dage efter ÆL.

Din ÆL ligger ikke nødvendigvis sent, det kommer jo an på, hvor lang din cyklus er. Og nogle har kortere tid end andre fra ÆL til mens!

Håber det hjalp lidt på forvirringen

Anmeld

23. februar 2010

dithmer

kitty skriver:

Min ÆL ligger også på 21.-dagen på en cyklus på ca 32-35 dage. Den svinger lidt.

Jeg tester 14 dage efter ÆL.

Din ÆL ligger ikke nødvendigvis sent, det kommer jo an på, hvor lang din cyklus er. Og nogle har kortere tid end andre fra ÆL til mens!

Håber det hjalp lidt på forvirringen

Mange tak for svaret...nu er jeg mere rolig. Har de sidste 3 måneder kun testet fra dag 10 til 18 og undret mig over hvorfor den ikke blev positet. Man tror jo det værste. Blev nemlig hurtig gravid med begge mine tøser og har aldrig været klar over hvornår det ligesom var "dagen". !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.