Testliste Marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

dithmer

dithmer skriver:

Floridoor: 3. marts  -

Blomst84: 3. marts  -

Lotte30: 4. marts  -

Dithmer: 5. marts

Sujan: 6. marts  -

DK: 6. marts  -

Babywish: 7. marts  -

kitty: 8. marts  -

FrkT: 8. marts  -

Tandfeen i forklædning: 15. marts  -

mortil3dejligepiger: 15. marts  -

nissen51: 20. marts  -

Sakris: 23. marts  -

Kruse90: 25. marts  -

Så er jeg også med på vognen.

Har taget ÆL test fra dag 10 til 18 og intet positivt. Nogen der har en forklaring. Måske jeg bare har det senere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Kruse90

dithmer skriver:

Har taget ÆL test fra dag 10 til 18 og intet positivt. Nogen der har en forklaring. Måske jeg bare har det senere.

jeg har dårlige erfaringer med ÆL tests. jeg gider ikke spilde mine penge på dem mere. Har kun fået en streng nr. to men slet ikke tydelig nok og to i 10 dage.

Anmeld

21. februar 2010

dithmer

Nej jeg er også ved at være træt af dem. Tænker lidt at så længe man får sin mens så ligge der i hvert fald en ægløsning forinden. Vi forsøger bare at være så meget som muligt sammen når lysten er der og så må baby komme når tiden er der,

Anmeld

21. februar 2010

DK

dithmer skriver:

Mmmm jeg tænker:

Jeg har haft sidste mens første dag d. 6/2. Så skal jeg teste 28 dage senere d. 6/3. Så siger alle ÆL beregnere jeg har kigget på på nettet at min ÆL skulle ligge mellem 17/2 og 21/2.

Så tror du ikke at du har testet for tidligt? Altså hvis du først skal teste d 5/3, så skal du jo have ÆL 14 dage før det cirka?

Knus

Anmeld

21. februar 2010

dithmer

DK skriver:

Mmmm jeg tænker:

Jeg har haft sidste mens første dag d. 6/2. Så skal jeg teste 28 dage senere d. 6/3. Så siger alle ÆL beregnere jeg har kigget på på nettet at min ÆL skulle ligge mellem 17/2 og 21/2.

Så tror du ikke at du har testet for tidligt? Altså hvis du først skal teste d 5/3, så skal du jo have ÆL 14 dage før det cirka?

Knus

Det kan da godt være jeg er forkert på den. Hjælp mig endelig.

Havde sidste mens 1. dag den 3. feb. Dvs. at hvis min cyklus er 30 dage hvilket den normalt er så skal jeg teste den 5. marts. Har altid fået af vide at man skal teste mellem dag 10 og 18 fra den sidste mens første dag.

Siger du at man skal tælle tilbage ???

Anmeld

21. februar 2010

dithmer

dithmer skriver:

Det kan da godt være jeg er forkert på den. Hjælp mig endelig.

Havde sidste mens 1. dag den 3. feb. Dvs. at hvis min cyklus er 30 dage hvilket den normalt er så skal jeg teste den 5. marts. Har altid fået af vide at man skal teste mellem dag 10 og 18 fra den sidste mens første dag.

Siger du at man skal tælle tilbage ???

Ved godt nu hvad du mener. 14 dage før min testdag var den 19. feb, altså i fredags. Det var den 16. dag i min cyklus. Passer vist okay tror jeg

Anmeld

21. februar 2010

DK

Ved godt nu hvad du mener. 14 dage før min testdag var den 19. feb, altså i fredags. Det var den 16. dag i min cyklus. Passer vist okay tror jeg

Ja terminsberegneren herinde siger også d. 19/2. Så har du bare testet for tidligt for ÆL. Men den kan jo svinge lidt/det er jo ikke sikkert det er liiige der. men hvis i har haft sex regelmæssigt den sidste uge og måske i dag og overmorgen, så burde i da være godt dækket ind!

Plejer din cyklus altid at vare 30 dage?

Anmeld

21. februar 2010

Neki

Neki: 5. marts

Anmeld

21. februar 2010

silden85

jeg er ikke helt sikker på hvornår jeg skal teste men i uge 10 måske, så hvis jeg siger den. 12 marts, så er jeg på 35 dage, så det prøver jeg hehe

Anmeld

21. februar 2010

silden85

Neki: 5. marts

silden85: 12. marts -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.