Vi var ved at blive et NS barn mindre idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Nej, men har været spærret af før. EMn når det er væk så regner man jo med at det er oki igen

ja det er da klart:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Bondepigen

DET var godt nok uhyggeligt! hvem ejer bygningen? jeg ved godt det ikke nytter.... men jeg havde sgu nok ringet og var gået amok! kan godt forstå i er chokerede.... Og hvor er jeg dog glad for at Emil gik præcis langsomt nok!

Kan man godt brokke sig over sådan noget? Altså tænker hvad skal de gøre ved det... skal de skrabe sne af taget, hver gang det har sneet? For her hænger sneen/isen stort og faretruende ud over næsten alle huse med skrå tage....

Men selvfølgelig kan de jo lave afspærringer

Anmeld

16. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Kan man godt brokke sig over sådan noget? Altså tænker hvad skal de gøre ved det... skal de skrabe sne af taget, hver gang det har sneet? For her hænger sneen/isen stort og faretruende ud over næsten alle huse med skrå tage....

ja det kan man , synes jeg.... som virksomhed har man da et ansvar for at opdage faretruende elementer..... som f.eks. når de lukker broer hvor der hænger farlige istapper i på pylonerne (staves?)....

Anmeld

16. februar 2010

TbCp

Føj for pokker.... sikke en forskrækkelse.
Har godt nok kigget på alt det is der hænger ud over tagene og tænkt hvad der dog ikke kunne ske hvis nogen fik det i hovedet.. puha, godt det ikke gik galt!

Anmeld

16. februar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

De offenlige butikker osv eller hvad man kalder dem skal gøre noget, ikke sikkert de skal fjerne isen men de skal advare folk om at der kan falde noget ned fra taget, ved f.eks afspærring eller skilte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.