Jeps og er stadig i chok over det.
I det her vejr plejer Emil ikke rigtig at være ned at gå når vi er nede i byen fordi jeg syntes det er koldt. Men i dag fik han så lov og i starten holder han så mig i hånden men får efter lidt lov til at løbe rundt selv lige foran mig så jeg bare lige kan tage ham i hånden. Vi går så inde på fortovet og Emil går lige foran mig.
Pludselig lyder der et ordentlig brag og der kommer bare den største klup is fra taget oven over os og lander 2cm foran Emil :o Det eneste vi fik på os var sneen der havde lagt på isen. Både mig og Emil stod bare i chog og gloede på det is der lå for Emils fødder og bevægede os slet ikke før en mand råbte at vi skulle skynde os at flytte os inden der kom mere ned, så fik jeg lige taget mig selv i nakken og flyttet mig ud på vejen med EMil og fik tjekket at der nu ikke var noget der havde ramt ham. Frank var også chokkeret for han havde heller ikke nået at reagere, han gik så et stykke bag os.
2 minutter efter var der så spærret af så folk ikke kunne gå oå det fortov. Frank mener også mig og Emil skal begynde at spille lotto med det held vi har, bare 2cm mere så havde Emil fået det lige oveni hovedet. Vil slet ikke tænke på hvad der kunne være sket. Men chok fik vi, har aldrig set Emil med sådan et forstenet ansigt før.
Anmeld