Vi var ved at blive et NS barn mindre idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Vingummien

Jeps og er stadig i chok over det.

I det her vejr plejer Emil ikke rigtig at være ned at gå når vi er nede i byen fordi jeg syntes det er koldt. Men i dag fik han så lov og i starten holder han så mig i hånden men får efter lidt lov til at løbe rundt selv lige foran mig så jeg bare lige kan tage ham i hånden. Vi går så inde på fortovet og Emil går lige foran mig.

Pludselig lyder der et ordentlig brag og der kommer bare den største klup is fra taget oven over os og lander 2cm foran Emil :o Det eneste vi fik på os var sneen der havde lagt på isen. Både mig og Emil stod bare i chog og gloede på det is der lå for Emils fødder og bevægede os slet ikke før en mand råbte at vi skulle skynde os at flytte os inden der kom mere ned, så fik jeg lige taget mig selv i nakken og flyttet mig ud på vejen med EMil og fik tjekket at der nu ikke var noget der havde ramt ham. Frank var også chokkeret for han havde heller ikke nået at reagere, han gik så et stykke bag os.

2 minutter efter var der så spærret af så folk ikke kunne gå oå det fortov. Frank mener også mig og Emil skal begynde at spille lotto med det held vi har, bare 2cm mere så havde Emil fået det lige oveni hovedet. Vil slet ikke tænke på hvad der kunne være sket. Men chok fik vi, har aldrig set Emil med sådan et forstenet ansigt før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

oo

WOW! det er klamt det er godt nok heldigt I ikke blev ramt!!

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

WOW! det er klamt det er godt nok heldigt I ikke blev ramt!!

Ja og ham der råbte at vi skulle flytte os så også meget mærkelig ud i ansigtet.

Anmeld

15. februar 2010

oo

suanne85 skriver:

Ja og ham der råbte at vi skulle flytte os så også meget mærkelig ud i ansigtet.

aj puha altså! det er en af de der situationer hvor man ikke kan tænke dem til ende

Anmeld

15. februar 2010

JustAnotherName

Puha, sikke en forskrækkelse!
Hvor var det dog heldigt, og godt, at I ikke blev ramt!!!

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

aj puha altså! det er en af de der situationer hvor man ikke kan tænke dem til ende

Ja nemlig

Anmeld

15. februar 2010

anna-jonas

Der var vist en der holdt hånden over jer.................

Anmeld

15. februar 2010

Bondepigen

Ja det er skidefarligt med alt det is, der falder af tagene. Jeg var osse meget tæt på at få en kæmpe isklump i hovedet lige udenfor vores dør.... Jeg blev bare så bange, at jeg hver gang jeg har Emma med ud, bevæger mig meget hurtigt væk fra de kritiske steder, hvor det falder ned...

Godt det ikke ramte Emil!!!

Anmeld

15. februar 2010

Milka

vi har også været lige ved at blive spiddet mange gange de sidste par dage, her hvor jeg bor er der mange advarselstrekanter på fortovene for der falder vildt meget is ned! så nu triller jeg glad midt ude på vejen

Anmeld

16. februar 2010

lion

Jeg fik helt gåsehud over det du skrev. Kan du så gå på gaden for efter tiden. Der må ikk ske dig og Emil noget, nårh ja heller ikk Frank. :-)

Men sikke en forskrækkelse, godt I ikk kom noget til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.