Ny testliste februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

silden85

6 positive stort tillykke, så skal det bare være 6 nye i næste mdr også eller flere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

louiseHasselstrøm

HeeiiiKommer lige med en opdatering fra mig...Fuggi/Fnuggi er nu lavet om til louisehasselstrøm...Og er stadig positiv....knus

Anmeld

16. februar 2010

mullesmith2

louiseHasselstrøm skriver:

HeeiiiKommer lige med en opdatering fra mig...Fuggi/Fnuggi er nu lavet om til louisehasselstrøm...Og er stadig positiv....knus

Genialt og stort tillykke  

Anmeld

16. februar 2010

businesstigger

Var det måske en ide for at undgå at de blev så monster lange at i stedet for måneder var det lister for en uge - fx dem der testede i denne uge ville være Testhold uge 7, næste uge Testhold uge 8 ...

Bare en ide for listerne bliver helt klart *meget* lange ...

Anmeld

16. februar 2010

Louisiana

businesstigger skriver:

Var det måske en ide for at undgå at de blev så monster lange at i stedet for måneder var det lister for en uge - fx dem der testede i denne uge ville være Testhold uge 7, næste uge Testhold uge 8 ...

Det synes jeg er en super idé 

Anmeld

16. februar 2010

Pani

Jeg testede Positiv 10 feb...

Jeg var til læge idag og jeg har termin 9 okt 2010

Anmeld

17. februar 2010

mullesmith2

Pani skriver:

Jeg testede Positiv 10 feb...

Jeg var til læge idag og jeg har termin 9 okt 2010

Stort tillykke med det  

Anmeld

17. februar 2010

mullesmith2

businesstigger skriver:

Ja det kunne man sagtens så skal der bare laves nye lister hele tiden. Men hvis du gider må du gerne prøve  

Anmeld

17. februar 2010

mullesmith2

Testlisten jeg lavede for januar blev 57 sider lang hehe det er sindsygt så denne her ikke noget nær det endnu. Men det er nemmere at finde rundt i hvis man har nogen lidt kortere lister.  Det er jo vildt spændende at følge med i. kan se testlisten for marts allerede er oprettet så det er nok ik så nemt at lave om på.

Anmeld

17. februar 2010

businesstigger

mullesmith2 skriver:

Ja det kunne man sagtens så skal der bare laves nye lister hele tiden. Men hvis du gider må du gerne prøve  

Hermed gjort så må vi se om det bliver et hit eller ej ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.