Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nikoline: 1. feb. - Positiv TILLYKKEFnuggi: 2 feb. - Positiv TILLYKKEsilden85: 3. feb. - Negativ Sujan: 3. feb. - Negativ
Neki: 4. feb. - Negativ
katrine26: 5. feb. - Negativ Floridoor: 5. feb. - Negativ Babywish: 8 feb. - Negativ
hye1983: 9. feb. - Negativ
FrkT: 10. feb. - Negativ
Tandfeen i forklædning: 10. feb. - Negativ
Smilendesussi: 10. feb. - Positiv TILLYKKEpipi 10. feb. - Negativ
Sama: 14. feb. - Positiv TILLYKKEFiluccasmor: 15. feb. - Positiv TILLYKKE
Mortil3dejlige piger 15. feb. -mini1977: 15. feb. - MaleneS: 17. feb. -Sakris: 17. feb. -
puslepigen: 17. feb. -
Miss BananaHammock: 19. feb. -Persille83: 20. feb. -kudsk: 21. feb. -tristansmor: 21. feb. -
Gittn: 23. feb. -mullesmith2: 23. feb. -Louisiana28: 23. feb. -
malenemusen: 23. feb. -
Carina90: 28. feb. -Riksen: 28. feb. -
Paw og Camilla: 28. feb. -
stoffermus: 28. feb. -
Sofiekdk: 28. feb. -
Ville lige lave en ny listetråd, den anden var ved at være for lang. Kan i heller ikke vente med at teste??? JEG ER HELT VILDT SPÆNDT.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg er også meget spændt. Håber sådan det lykkes for os alle sammen.. jeg tester på den dag hvor min kæreste og jeg har 5årsdag så det må bringe lykke.
Hvorfor dog lave en ny tråd med den samme testliste? Det synes jeg er helt hen i vejret. Hvad var der galt med den anden?? Synes bare vi skulle bruge den vi allerede var igang med i stedet.... det her er da spild af tråde!?
mullesmith2 skriver: nikoline: 1. feb. - Positiv TILLYKKEFnuggi: 2 feb. - Positiv TILLYKKEsilden85: 3. feb. - Negativ Sujan: 3. feb. - Negativ Neki: 4. feb. - Negativ katrine26: 5. feb. - Negativ Floridoor: 5. feb. - Negativ Babywish: 8 feb. - Negativ hye1983: 9. feb. - Negativ FrkT: 10. feb. - Negativ Tandfeen i forklædning: 10. feb. - Negativ Smilendesussi: 10. feb. - Positiv TILLYKKEpipi 10. feb. - Negativ Sama: 14. feb. - Positiv TILLYKKEFiluccasmor: 15. feb. - Positiv TILLYKKE Mortil3dejlige piger 15. feb. -mini1977: 15. feb. - MaleneS: 17. feb. -Sakris: 17. feb. - puslepigen: 17. feb. - Miss BananaHammock: 19. feb. -Persille83: 20. feb. -kudsk: 21. feb. -tristansmor: 21. feb. - Gittn: 23. feb. -mullesmith2: 23. feb. -Louisiana28: 23. feb. - malenemusen: 23. feb. - Carina90: 28. feb. -Riksen: 28. feb. - Paw og Camilla: 28. feb. - stoffermus: 28. feb. - Sofiekdk: 28. feb. - Ville lige lave en ny listetråd, den anden var ved at være for lang. Kan i heller ikke vente med at teste??? JEG ER HELT VILDT SPÆNDT.
Jeg testede positivt d. 1 feb
FrkT skriver: Hvorfor dog lave en ny tråd med den samme testliste? Det synes jeg er helt hen i vejret. Hvad var der galt med den anden?? Synes bare vi skulle bruge den vi allerede var igang med i stedet.... det her er da spild af tråde!?
Det er vel næppe 'spild' af tråde??
Jeg synes det er fint med en ny liste, den anden er blevet lang.
6800 skriver: Jeg testede positivt d. 1 feb
Klap lige hesten du... det er da bestemt ikke for at genere nogen tværtimod, hvis det irritere dig så skriv i den gamle. Gider da ik høre på sådan en gang vås.
6800: 1. feb. - positiv TILLYKKE
Stort tillykke håber det snart er min tur også.
gittn skriver: jeg er også meget spændt. Håber sådan det lykkes for os alle sammen.. jeg tester på den dag hvor min kæreste og jeg har 5årsdag så det må bringe lykke.
Uh det må da bringe held... krydser fingre for det lykkedes. Jeg er også selv helt vildt spændt har lige haft ægløsning her i weekenden så der går lige lidt inden jeg kan få et svar på om der er sket noget. Men glæder mig. tror jeg kommer til at smugteste fra på lørdag af, der tager vi nemlig på skiferie og vil gerne vide det inden men det er jo ik sikkert jeg kan.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128