Hjælp!! hvad gør jeg???...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

SHERO

Hvis du har TV i nærheden kan de tit sættes til at tænde på et bestemt tidspunkt, brugte jeg i hvert fald som væggeur da jeg havde meeeget svært ved at vågne, og så lagde jeg fjernbetjeningn så jeg skulle rejse mig hehe :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Helle30

Undskyld Zafir - at jeg lige sidder og småklukker lidt. Jeg ville selv have det på nøjagtig samme måde som dig, hvis jeg ikke havde tlf.forbindelse og var alene hjemme, men samtidig er det en lille smule komisk. Hvad f.... gjorde man før alt det afhængighedsskabende gejl blev opfundet?

Jeg foreslår, du sætter den dér onlinealarm og så glæder dig over, at du i det mindste har kontakt ud af huset via nettet.

- Helle, der pt. stresser over, at min mobil får hjertestop i tide og utide. Det er vist på tide at finde en ny.

Anmeld

15. februar 2010

Klumpe-dumpe

Zafir skriver:

Jeg har skrevet til Toms arbejdsmail... også har jeg fået installeret skype. Fået strøm på en gammel mobil uden kort i... mmm... Og fået instillet den der online alarm til kl. 7...

Så kan jeg vidst ikke gøre mere, selvom det er sindsygt angstprovokerende at være fuldstændig uden telefoner :-S

Oh det var godt, du fik lidt styr på det.

Sov nu rigtig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.