Hjælp!! hvad gør jeg???...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har glemt BEGGE mine mobiler i bilen Og husbonni er kørt Jeg har helt ondt i maven... For jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg kan ikke ringe ud, da vi ikke har nogen fastnet og jeg har ikke noget vækkeur. Jeg har slet ikke noget vækkeur!!... Og husbonni kommer normalt først hjem efter vi skulle være stået op!... GYS!!!

Jeg ved slet ikke om jeg kan falde i søvn, når jeg ikke ved, hvordan jeg skal vågne til tiden, eller om jeg så vil vågne 1000 gange, af frygt for at sove for længe

hvad skal jeg dog gøre... Og jeg kan heller ikke ringe ud eller noget Ih altså. DUMME DUMME MIG!!!

Har I nogen gode forslag til, hvad jeg skal gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Heidi.

Zafir skriver:

Jeg har glemt BEGGE mine mobiler i bilen Og husbonni er kørt Jeg har helt ondt i maven... For jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg kan ikke ringe ud, da vi ikke har nogen fastnet og jeg har ikke noget vækkeur. Jeg har slet ikke noget vækkeur!!... Og husbonni kommer normalt først hjem efter vi skulle være stået op!... GYS!!!

Jeg ved slet ikke om jeg kan falde i søvn, når jeg ikke ved, hvordan jeg skal vågne til tiden, eller om jeg så vil vågne 1000 gange, af frygt for at sove for længe

hvad skal jeg dog gøre... Og jeg kan heller ikke ringe ud eller noget Ih altså. DUMME DUMME MIG!!!

Har I nogen gode forslag til, hvad jeg skal gøre???

Hmmm PANIK..

Kan du ikke maile en ven i nærheden måske som lige kan komme fordi med en mobil så du lige kan ringe til manden og fortælle ham at du har lagt mobilerne i bilen,, og så måske låne et væggeur af den der lige kan komme forbi..

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

hvordan kunne du gøre det? Man glemmer ikke sin mobil hehe.

Er det arbejde han skal til? Der er ikke mulighed for at han kommer tilbage med dem hvis han opdager dem?

Evt en nabo du lige render over til og ringer til ham og høre om han kan komme med dem?

Vores tv har vækkeur på, så tænder det ved en bestemt tid hvis man vil bruge det? Måske kan jeres det?

Anmeld

15. februar 2010

Lone Jakobsen

hvad med e-mail eller msn til nogen der kan låne dig en

Anmeld

15. februar 2010

Pige2009

Kan du ikke gå ind til naboen og spørge om de ikke vil vække jer imorgen?

K.h. Linda

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Jeg kan ikke gå fra Idun nu og naboen er jo ikke lige inde ved siden af jo. Vi bor jo på landet...

Jeg tror jeg må sætte uret på komfuret og sætte døren på klem til soveværelset... og håbe jeg hører det...

Anmeld

15. februar 2010

sarulee

Ejj altså det er sku da også bare irriterende... kan ikke rigtig hjælpe dig med telefonproblemet, men du kan godt blive vækket

http://onlineclock.net/

Du sætter bare alarmen til når du skal op, computeren skal godt nok være tændt og højtalerne slået til, men den er ret høj og du skal ind og trykke på siden for at slå den fra.

Håber det hjælper lidt

Anmeld

15. februar 2010

Nemesis

det er ikke sjovt! Kan naboen ikke vække dig?? Har du ikke en gammel mobil??

ai hvor kan jeg godt følge dig! Hvis du kan få besked til manden kan han så komme tidligere hjem og vække dig?

:-) Sisse

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

sarulee skriver:

Ejj altså det er sku da også bare irriterende... kan ikke rigtig hjælpe dig med telefonproblemet, men du kan godt blive vækket

http://onlineclock.net/

Du sætter bare alarmen til når du skal op, computeren skal godt nok være tændt og højtalerne slået til, men den er ret høj og du skal ind og trykke på siden for at slå den fra.

Håber det hjælper lidt

Okay.... Jeg har lige testet den der alarm ting... Det virker og jeg har fået slået strømstyringen fra på min computer... Men jeg kan bare ikke rigtig komme ud over følelsen af ikke at kunne ringe til nogen...

Er der noget med at man kan ringe 112 fra en mobil uden kort i?...

Anmeld

15. februar 2010

BK

Zafir skriver:

Okay.... Jeg har lige testet den der alarm ting... Det virker og jeg har fået slået strømstyringen fra på min computer... Men jeg kan bare ikke rigtig komme ud over følelsen af ikke at kunne ringe til nogen...

Er der noget med at man kan ringe 112 fra en mobil uden kort i?...

ja du kan ringe 112 fra en telefon uden kort, men det er også det eneste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.