CarinaSD skriver:
det er da nok lige hva jeg har .. skulle til lægen idag da jeg gerne ville have p-piller .. da det bliver min tur spørger han jo så hva jeg fejler .. og fortæller at jeg gerne vil have p-piller igen .. Han kigger på mig og siger så .. det er jeg ikk sikker på at jeg vil give dig .. kigger underligt på ham .. ja siger han for du vejer jo for meget .. jo jo det ville jeg da gerne give ham ret i .. han kigger så på mig og siger ja du vejer jo nok 25-30 kg for meget ... Og så blev bette her da nok lige sur for jeg vejer 10,5 kg for meget .. sådan en IDIOT!!! fik dog min recept og så var jeg da nok lige ude igen .. sikke en behandling ..
og vil have en ny læge ..
knus en meget sur og såret carina
Jeg tror godt jeg ved hvad for en læge du har besøgt, for jeg har netop haft samme problemer

Hvis nu du har besøgt lægen tættest på ambupladsen, så har jeg ikke sagt for meget..
jeg skiftede samme dag, da jeg ringede i hans tlf tid og spurgte om noget helt enkelt og han bare smækkede på.. SÅRN en SPASSER!
Hvis du er tilflytter til Hobro kan du kun skifte læge ud til klejtrup eller onsild. '
Jeg er 120 % tilfreds med min nye læge og bare vi hoster en lille smule vil hun gerne se os til et tjek

Forresten skal vi finde på noget her i ugen? har en date med maj-britt fredag hvis du vil joine os..
Krammer
Anmeld