skod læge :@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
23 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

CarinaSB

det er da nok lige hva jeg har .. skulle til lægen idag da jeg gerne ville have p-piller .. da det bliver min tur spørger han jo så hva jeg fejler .. og fortæller at jeg gerne vil have p-piller igen .. Han kigger på mig og siger så .. det er jeg ikk sikker på at jeg vil give dig .. kigger underligt på ham .. ja siger han for du vejer jo for meget .. jo jo det ville jeg da gerne give ham ret i .. han kigger så på mig og siger ja du vejer jo nok 25-30 kg for meget ... Og så blev bette her da nok lige sur for jeg vejer 10,5 kg for meget .. sådan en IDIOT!!! fik dog min recept og så var jeg da nok lige ude igen .. sikke en behandling .. 

og vil have en ny læge .. 

knus en meget sur og såret carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

betina21

CarinaSD skriver:

det er da nok lige hva jeg har .. skulle til lægen idag da jeg gerne ville have p-piller .. da det bliver min tur spørger han jo så hva jeg fejler .. og fortæller at jeg gerne vil have p-piller igen .. Han kigger på mig og siger så .. det er jeg ikk sikker på at jeg vil give dig .. kigger underligt på ham .. ja siger han for du vejer jo for meget .. jo jo det ville jeg da gerne give ham ret i .. han kigger så på mig og siger ja du vejer jo nok 25-30 kg for meget ... Og så blev bette her da nok lige sur for jeg vejer 10,5 kg for meget .. sådan en IDIOT!!! fik dog min recept og så var jeg da nok lige ude igen .. sikke en behandling .. 

hejsa

jeg forstå godt du blev sur det vil jeg også slev og mene til

Anmeld

15. februar 2010

CarinaSB

jeg kan slet ikk forstå han kommer med sådan en kommentar .. 

Anmeld

15. februar 2010

betina21

CarinaSD skriver:

jeg kan slet ikk forstå han kommer med sådan en kommentar .. 

det må man det hele ikke

så er han nok en af dem som siger ting som det er

Anmeld

15. februar 2010

CarinaSB

Ja det er han nok .. hader når enten mig eller noah skal til lægen .. for han er virkelig ikk behagelig .. jeg glemmer aldrig da noah skulle til 3 mdrs undersøgelse .. han skulle veje og måle ham .. og da vi fik kigget i bogen fik jeg et chok .. Noah var skrumpet 3 cm og havde taget knap 1,5 kg på på under 3 uger (vi havde sp på 3 uger før) så kom vi derned igen for han skulle lave det om igen .. så måtte han indrømme at han havde været lidt sjusket .. Halllo mand du er læge .. 

Anmeld

15. februar 2010

RumlesMor

Jeg ville konfontrere ham med at I ikke føler jer tryg ved at komme hos ham pga. div. kommentarer - nogen gange hjælper det lige at få rusket op i dem. Og hvis han er total uforstående, så ville jeg skifte læge...

Har i forbindelse med min graviditet selv skiftet læge, da min tidl. læge også kom med nogen usympatiske kommentarer og ikke forstod at forholde sig fagligt til mine spørgsmål.

Anmeld

15. februar 2010

Winnie

CarinaSD skriver:

Ej, sikke en læge du har  Har selv haft en lige så slem læge og blev så glad for den nye læge vi fik, da vi skifterde.

Vi skal også skifte læge nu, (da vi er flyttet), og leder efter en anden vi gerne vil have, for det er bare så vigtigt at man er tryg ved sin læge.

Held og lykke med læge skiftet og  glem hvad din læge sagde.

Anmeld

15. februar 2010

pussekat

CarinaSD skriver:

hejsa

ja hallo mand er han dum eller tosse i hoved du vil nok have p-piller fordi du ikke lige vil være gravid igen nok og om du vært 10 eller 30 kg for mere kom det da ikke ved om du vil have p-piller

håbet du få en nye læge du/i bliv glad for

Anmeld

15. februar 2010

Mette+Mathias

hejsa

ja hallo mand er han dum eller tosse i hoved du vil nok have p-piller fordi du ikke lige vil være gravid igen nok og om du vært 10 eller 30 kg for mere kom det da ikke ved om du vil have p-piller

håbet du få en nye læge du/i bliv glad for

Vægten har da i HØJ grad noget at sige ift. p-piller, og det er lægens ansvar ikke at udskrive medicin/prævention som ikke harmonerer med patienten. Jeg tror da nok liiiige der ville blive et ramaskrig, hvis overvægtige kvinder døde på stribe, fordi lægerne ukritisk udskriver ting som kvinderne ikke tåler så godt.

Og til TS - jeg synes også det var ret uforskammet af ham, - han kunne godt have sagt det på en anden måde, - hvorfor skifter du ikke læge?

Anmeld

15. februar 2010

4kløver

Mette+Mathias skriver:

Vægten har da i HØJ grad noget at sige ift. p-piller, og det er lægens ansvar ikke at udskrive medicin/prævention som ikke harmonerer med patienten. Jeg tror da nok liiiige der ville blive et ramaskrig, hvis overvægtige kvinder døde på stribe, fordi lægerne ukritisk udskriver ting som kvinderne ikke tåler så godt.

Og til TS - jeg synes også det var ret uforskammet af ham, - han kunne godt have sagt det på en anden måde, - hvorfor skifter du ikke læge?

Giver dig ret mette

det er næsten aldrig de samme mål læge og sp får.. her ligger det på også på 2-3cm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.