Sååååå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Aiii. hvor spændende

Håber det går hurtigt og glat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Moderator

DK skriver:

Nu er jeg officielt stoppet på pillen! Jeg føler mig lidt nøgen faktisk, he he...

Vi starter på projekt baby til marts, og februar er altså en sådan "rens din krop for p-piller og kom ind i god cyklus"-måned (ja... der er ret høje forventninger til at min krop liiige klarer det på en mdr! )

Så nu må vi se om kæresten og jeg kan klare en måned på lagnerne uden for meget gymnastik. Det vil ikke være en katastrofe hvis jeg bliver gravid, men tæt på hvad angår hvordan det passer med studier/eksamner osv.

Men er bare vildt glad og spændt over at vi er i gang med de indledende forberedelser og på at se hvordan det hele kommer til at gå!

Min mens kom denne gang 3 dage senere end den plejer, og kæresten var næsten helt skuffet over at der ikke var en baby nu. Som han sagde "jamen nu hvor vi skal til det, må der da godt SKE NOGET". Så vi er utålmodige selv om vi ikke engang er startet endnu, he he

Alt er naturligvist hemmeligt for dem herhjemme IRL, he he...

Yes yes - det sagde vi også

Hvor dejligt!!! Det føles som en evighed siden vi sad i solen på Pustervig torv med iskolde mojitos og snakkede om hvor dejligt det kunne være at følges lidt ad

And here we are!!!

Og hvad angår dine og Mikkels chancer for at holde jer fra hinanden - held og lykke - jeg giver det 2 dage - MAX!

Knus og kram

Rosa

Anmeld

15. februar 2010

DK

Yes yes - det sagde vi også

Hvor dejligt!!! Det føles som en evighed siden vi sad i solen på Pustervig torv med iskolde mojitos og snakkede om hvor dejligt det kunne være at følges lidt ad

And here we are!!!

Og hvad angår dine og Mikkels chancer for at holde jer fra hinanden - held og lykke - jeg giver det 2 dage - MAX!

Knus og kram

Rosa

Ha ha ha ha...

Jeg sad faktsik liiige og tænkte på "altså ville det være så slemt at barnet kom inden at semesteret var slut og jeg skulle til eksamen med et spædbarn og alt muligt!?! ejjj... det kan jeg da SAGTENS klare"

Og ja. Det føles som evigheder siden vi sad med lækre mojitos og nød sommeren... Men det skal vi da igen! Om et par år eller noget, he he.... Indtil da må vi skiftevis klare os med en smoothie!

Anmeld

15. februar 2010

Corn

Ja når først beslutningen er taget, så kan man jo ikke vente på de to streger...

Pøj pøj

Anmeld

15. februar 2010

Diana...

Ihh hvor spændende held og lykke med det. 

Anmeld

15. februar 2010

Mettemus

Hvor spændende - tillykke med det. Krydser fingre for at du er gravid lige om lidt. Kender godt fornemmelsen - fra nu af kan alt kun gå for langsomt!

Anmeld

15. februar 2010

Miss BananaHammock

Velkommen i gruppen!  Og  for at det sker på det helt perfekte tidspunkt

Nena

Anmeld

15. februar 2010

Sees

GO GO GO GO GO GO DITTE!!!

Krydser finger for jer, og alt muligt held og lykke

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Ha ha ha ha...

Jeg sad faktsik liiige og tænkte på "altså ville det være så slemt at barnet kom inden at semesteret var slut og jeg skulle til eksamen med et spædbarn og alt muligt!?! ejjj... det kan jeg da SAGTENS klare"

Og ja. Det føles som evigheder siden vi sad med lækre mojitos og nød sommeren... Men det skal vi da igen! Om et par år eller noget, he he.... Indtil da må vi skiftevis klare os med en smoothie!

Hallo frøken!!! Kan du så skrubbe af baby og få lavet noget fornuftigt!!! Whah - Ptchhhhhhh  Whah - Ptchhhhhhh!!!! (Lyden af den omtalte pisk)...

....Eller du kunne selvfølgelig også bare være ekstra flittig i morgen

Rosa - moralens afspændingsterapeut...

PS... Mmmmmh... smooothies.... Jeg har en (stationær) blender hvis du har tid en dag?

Anmeld

15. februar 2010

Sofia

Uhh spændende:-) Krydser fingre!! Og tager hatten af for, at du har mod på januars eksamensperiode med en lille nyfødt.. Jeg forsøger at planlægge det sådan, at fødslen tidligst bliver i feb, har ikke dit mod, men du er jo også erfaren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.